Uhh, neredeyim lan ben? Bu kızlar kim? Neden bana gülüyorlar?
Kaşlarımı çatıp sorarcasına baktım. "Ne var?" Kızlar aralarında gülmeye devam ediyorlardı. Neye gülüyorlar bunlar? "Ne var dedim?!" Bağırmamla korktular ve içeri girdiler. Ama hangi içeri...
B-Ben... BEN HALA BURADA MIYIM LAN?! KAÇ SAATTİR BURADA BAYILI MI KALDIM?! Lanet olsun!
Yavaşça kalkmaya çalıştım. Kafam ağrımıyor, resmen zonkluyordu. Başımı tuttum ve içeri girdim. Belki biraz vicdanları vardır? Soğuktan gebermek istemiyorum. Tamam, Jeon bunu görürse ağzıma sıçabilir ama şu an cidden umrumda değil.
Yanıma gelen çocukla geriledim. "Sen kimsin?" dedi bana. "Adım Jimin, sen kimsin?" "Ben Yeonjun, bir kaç saat önce buranın patronu seni kovmamış mıydı?" "E-Evet, kaç saat geçti ki aradan?" Bana şaşkınlıkla baktı. "Sen dışarıda mıydın? Orada uyudun mu yoksa?!" "Hayır hayır! B-Ben... Bayılmışım... Nasıl oldu hatırlamıyorum" "Oh, buraya girmen yasak öyle değil mi?" "Evet, ne yapacağımı bilemiyorum"
"Seni evine bırakabilirim" "Gerçekten mi? Zahmet olmasın" "Gidelim" Bu çocuk iyi birine benziyordu. En azından bana karşı.
Arabaya bindik, evime geldiğimde ona teşekkür ettim. "Bir şey değil, eğer lazım olursa beni arayabilirsin" "Teşekkürler" dedim tekrardan. Arabadan inip eve geçtim. Hızla kapıyı açtım ve ceketimi koltuğa fırlattım. Yatak odama çıkıp üstümü çıkardım ve duş aldım. Evet, biraz rahatlamıştım fakat hala Jungkook'un attığı yumruklar acıtıyordu.
Bir dakika bir dakika... Yumruk demişken, en son bana tekrar yumruk attı öyle değil mi?! LANET HERİF! BU YÜZDENDE BAYILDIM VE KİM BİLİR KAÇ SAATİM O SOĞUK YERDE GEÇTİ! OROSPU ÇOCUĞU! Bunu ona ödeteceğim! Sinirle duştan çıktım ve agresif bir şekilde üzerimi giyindim. Yatağa yattım ve yarın yapacaklarımı düşündüm.
Göreceksin Jeon Jungkook, beni hafife almamalıydın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Club Owner - Jikook
DiversosBir bar sahibinin müşterisine takıntılı olacağı bilinemezdi...