İkimizde çok sarhoştuk, eve dönüyorduk fakat onun evine. Sarhoştum işte, bir şey anlamıyordum. Arabanın arka tarafına yattım, bana bir şeyler söylüyordu bende "Evet" "Bende" gibisinden cevaplar veriyordum. Ne söylüyordu ama hiçbir fikrim yoktu.
Evine gelmiştik, beni yatak odasına çıkardı ve üstünü giyinmeye başladı. Sanırım bana şimdiden yakınlaşmak istemiyordu ki duşa girdi, bende o sırada uyuya kalmışım zaten.
*
Uyandığımda kendi evimdeydim. Beni evime mi bırakmıştı? Telefonumu açtım, 15 cevapsız arama 50 mesaj. Hepside Jungkook'tan. 5 cevapsız arama ve 3 mesajda Chanyeol'dan. Ne olmuştu lan böyle? Sinirle ilk önce Jungkook'u aradım.
"Ne var Jungkook?" "Sevgilim, uh... İyisin değil mi? O orospu çocuğu sana bir şey yapmadı değil mi?" "Ne? Neyden bahsediyorsun sen be?!" "O yanındaki götveren Chanyeol'dan tabiki kimden olacak?! Seni baştan çıkardı ve sende inandın! O adam sapık! Sizi takip etmeseydim ne olacaktı biliyor musun? Tecavüz edilecektin!" Duyduklarımı şok içerisinde sindirmeye çalışırken durdum.
"Sen bizi takip mi ettin?" "Bundan bu sonuca mı vardın cidden?! Diyorum ki adam sana tecavüz edecekti!" "Kes sesini Jungkook! Beni ondan uzaklaştırmak için söylediğini biliyorum! Peki beni evime sağ sağlim kim getirdi ha?!" "Ben tabiki!" "N-Ne?" "Evet! Zorla içeri girdim ve sen uyurken seni o adamdan kurtardım!"
İnanamıyordum ve inanmak istemiyordum. Bu yüzden inanmayacaktım.
"Yalan söylüyorsun, Chanyeol böyle bir şey yapmaz! O senin gibi değil!" "Ben ne yaptım?!" "Siktir git Jungkook!" "Jimin dur!-" O sözünü tamamlayamadan telefonu yüzüne kapattım. Sikimde değildi Jungkook, yalan söylediğine emindim. Hemen Chan'ı aradım ve yanına gittim.
*
"Bebeğim tabikide böyle bir şey olmadı! Yalan söylüyor! Bana inanmıyor musun?" "İnanıyorum ama... Nasıl böyle yalan söyleyebilir buna inanamıyorum işte..." "Böyle insanlar vardır Jimin, üzülme, her zaman yanındayım bebeğim" Chan'a inanıyordum. O bana yalan söylemezdi. O Jungkook gibi değildi...
Onu seviyordum, Jungkook'u değil...
HAYDAAAAĞĞĞĞĞ
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Club Owner - Jikook
RandomBir bar sahibinin müşterisine takıntılı olacağı bilinemezdi...