Jeon An Asshole pt. 2

10.1K 706 63
                                    

Böyle birisine, daha doğrusu böyle iğrenç birisine kendimi kaptırdığım için kendimden iğreniyorum. Hayatımda Jeon Jungkook kadar yavşak bir insan görmedim. En son Bayan Anna ile sex yapıyordu, iş yerinde! Ondan sonra amına koyduğumum bir femineniyle randevuya çıktı. Ondan sonrasında da... Ah, burada benimde hatam var...

NASIL ONA KENDİMİ ÖPTÜRMEYİ İZİN VERİRİM?! Kaçıncı kez aptal olduğumu söylüyorum? Bir kez daha diyorum, ben bir APTALIM! APTAL APTAL APTAL! Lanet olsun! Onunla öpüştü!

Akşam olmuştu, neredeyse herkes evine gitmişti fakat ben hala iş yerindeydim. Kafamı dağıtmak amacıyla kahvemi içiyor, aynı zamanda da dosyalarla ilgileniyordum fakat bu kafamı dağıtmama yardımcı olmuyordu. Yine gözümden yaşlar süzülmeye başlamıştı usul usul. Beni bu kadar üzmemeliydi, ondan nefret etmemi sağladı. Aferin Jungkook, başardın! Artık senden nefret ediyorum!

Bir an önce eve gitmek istiyordum ama gücüm yoktu. Ayağa kalkamıyordum. Bu olaylar aklımdan çıkmıyordu. Kendimi toparladım ve ayağa kalktım. Kahvemin son yudumunuda içtim ve odamdan çıktım. Odamdan çıktığımda Jungkook'un odasının ışığının hala yandığını gördüm.

Bu saate kadar eve gitmemiş miydi yani? Umrumda olmamıştı, artık benim için Jeon Jungkook diye birisi yok. İşten çıkmayı düşünüyorum fakat dosyaları hallettikten sonra çıkacağım. Bir işi yarım bırakmayı sevmem. Sadece üç gün kalmıştı. Üç gün daha bu iğrenç yere dayanıp buradan defolacaktım.

Asansörü bekliyordum, arkamdan kapı sesi geldi. Jungkook olduğunu anlamıştım fakat tabikide umrumda olmamış gibi yapacaktım. Halbuki kalbim o kadar hızlı çarpıyordu ki nefes alış verişim düzensizleşmişti.

Yanıma geldiğini hissettim fakat hala o yöne bakmıyordum. Israrcıydım, ondan nefret ediyordum. O yakışıklı yüzüne, kaslı ve karizmatik bedenine bakmamak için zor dursamda bunu yenecektim. Asansör gelmişti, içeri girdik.

O bana bakmıyor, bende ona bakmıyordum. Hiç pişmanlık duymuyor muydu cidden? Hiç mi üzülmemişti bana? Hiç mi özür dilemeye razı yok? Götveren herif!

Holding'ten dışarı çıktık, bir taksi çağırmıştım. "Dosyalar bir haftaya biter değil mi?" dedi hala bana bakmıyorken. Cevap vermedim, bana bakınca "İşimi yapıp buradan siktir olacağım merak etme" dedim. Şaşkınlıkla bana bakıyordu. Ne? Neye şaşırıyorsun orospu evladı?! Demek istesemde diyemezdim. Hiçbir şey demeden taksiye binip eve gittim.

Club Owner - JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin