Feel Me

9.6K 537 189
                                    

Saat sabahın sekiziydi. Hızla kalktım ve üzerimi giyindim. Dün gece ne olmuştu çok hatırlayamıyordum fakat kalçam acayip ağrıyordu. Umarım bunların hepsi kabustur...

Yatak odasından çıktım ve evdende çıkacaktım ki birisi arkamdan seslendi. "Jimin!" altına pantolon geçirmiş arkamdan koşarak gelmişti. "J-Jungkook, d-dün gece yaşadıklarımızı unutalım tamam mı? Bir daha iş yerinede gelmeyeceğim, kimseyede söylemeyeceğim söz veriyorum" Yanıma yaklaştı ve "Jimin, saçmalama. Hiçbir yere gitmiyorsun, sonuna kadar yanımda olacaksın" "N-Ne?"

Birden bana tüm yumuşaklığıyla sarıldı. İçimi büyük bir huzur kaplamıştı. "Beni hisset Jimin, kalbimi hisset" dedi. N-Ne demeye çalışıyordu... Neden böyle davranıyordu?

"J-Jungkook..." dedim ondan ayrılarak. "Efendim?" dedi o da. "Neden böyle davranıyorsun?" Derin bir iç çekti ve başını kaşıdı. "B-Ben..." dedi. "Evet Jimin, haklısın. Dün yaşadığımız her şeyi unutalım, ha bu arada, dosyalar bitti mi?" Ne? Birden nasıl bu kadar çabuk kapatabildi konuyu? "Ne?" dedim şaşkınlıkla.

"Ne ne? Dosyalar bitti mi?" "Her şey bu kadar mıydı yani? Beni bir gece kullandın ve her şey bitti mi?" "Biraz önce bunu isteyen sen değil miydin?!" "Hayır! Ben sadece... Ben sadece söyledim, daha bir kaç saniye önce beni hisset dedin?!" "Jimin, bu ilişki olmaz. Sadece bir gecelikti tamam m-" "BU KADAR KOLAY OLDUĞUNU MU SANIYORSUN HA?! SENİNLE İLKİMİ YAŞADIM VE SEN BU KADAR KOLAY BİR ŞEKİLDE BUNU ÇÖPE Mİ ATIYORSUN?!"

Bir şey diyememişti. "J-Jimin ben-" "KES SESİNİ! Zaten en başından neden senin sekreterin oldum ki? Haha! Aptaldım! Dosyaları bitirip işten ayrılacağım, her şey bu kadardı" dedim ve eve döndüm.

*

Bara gelmiştim, Yeonjun'la oturuyorduk. Evet, beni unutmamış. Yani zaten sadece neredeyse bir hafta geçmişti ama neyse... Ona her şeyi anlattım, büyük bir yanlış yaptığımı söyledi ve dosyaları bitirir bitirmez sekreterlikten ayrılmam gerektiğini söyledi. Bende zaten böyle yapacağımı söyledim.

İçeri birden iri bedenli, uzun boylu ve gamzeleri olan bir adam girdi. Çok karizmatik gözüküyordu. Gözlerimi ondan alamamıştım. Arkasındanda bir kadın girdi...

Aga b... kskdlskdlskdlskdk Acaba kim aq, uzun boylu iri bedenli gamzeli alamaşxlşaldşsldşsld

Club Owner - JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin