Break Up

6.6K 436 49
                                    

Jungkook bana demişti! O adam sapık diye kaç kez demişti fakat ona inanmamıştım! Ve o gün kalçam ağrıyordu, b-bana tecavüz mü etmişti yani? BANA TECAVÜZ MÜ ETTİ?! A-Ama belkide Jungkook yalan söylüyordur? O sadece aldatan birisidir? Yani o günle alakalı değildir belkide ha?

Her neyse, ne olursa olsun ilk önce Jungkook'la konuşacağım, ondan sonrasında ise Chanyeol'dan ayrılacağım! İşime devam edeceğim ama tabi... Para kazanmam lazım yani.

*

Evdeydim ve Jungkook'u aramanın tam vakti olduğunu düşünüyordum. Fakat tabikide en az ON KEZ aramıştım fakat AÇMIYORDI AMINA KODUĞUM! Aıyorum arıyorum açmıyor! Milyon tane mesajda attım zaten! Sen haklıymışsın, özür dilerim diye... Gördü, fakat cevap vermedi... Ne yapacağımı bilemiyordum, bir şekilde Jungkook'la bir şey yapmam lazımdı.

Ama Taehyung? Onunla olan anlaşmamız? BUNLARI HİÇ DÜŞÜNMEDEN JUNGKOOK'A YAZDIM! LANET OLSUN BEN BİR APTALIM! Tabiki Jungkook'tan hala nefret ediyordum fakat o konuda haklıydı ve o konu için özür dilemem lazımdı işte! Yoksa kendimi çok kötü hissederim...

Yarın işe gittiğimde ona gösterecektim, ilk önce yarın için izin alacaktım, ondan sonrasında işe gidecek, ondan ayrılacak ve eve geri dönecektim. Nasıl plan?! Biliyorum yine harikayım...

*

Hazırlanmış ve taksi çağırmıştım. İşe gidiyordum, Chanyeol orospusundan izin almıştım, birde onu aradığımda bana 'Aşkım, bebeğim' gibi kelimeler kullanıyordu. İğrençsin Chanyeol, midemi bulandırıyorsun, gerçekten...

Onun odasına doğru ilerledim, kapıyı tıklattım ve içeri girdim. Bana şaşkınlıkla baktı, çünkü buraya gelmeyeceğimi sanıyordu ve yanında bir adam vardı. İçeri girdiğimde öpüşüyorlardı, hiç takmadım. O endişelenip bana bir şeyler açıklamaya çalışıyordu fakat hiç mi hiç takmadan karşısında durdum, ikisinede baktım ve en son Chanyeol'a bakıp aynen şunu dedim;

"Uh, pardon bölmüşüm... Ayrılacağımı söylemeye gelmiştim de"

Dedim ve çıktım. Sikimde dahi değildi...

ÜFFFFF BEEEE PATRON JİMİN??

Club Owner - JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin