Cooperation

6.9K 447 130
                                    

Jungkook kapıyı çarpıp dışarı çıkmıştı. Bu kadar ciddi konuşması beni azda olsa endişelendirmişti. Chanyeol bana şaşkınlıkla bakıyordu. "O neden böyle davrandı?" dedi birden. "Boşver, önemsiz bir konu" dedim bende. "Yoksa sana aşık mıydı?" dedi. Nereden bilmişti? Ona şaşkınlıkla baktım.

"H-Hayır, öyle bir şey değil... Sadece beni korumaya çalışıyor fakat ben bunu istemiyorum" "Hmm, anladım" dedi. "Evime döneceğim, beni bırakır mısın?" dedim. "Tabii ama devam etmeyecek miyiz?" "Bütün isteğim kaçtı" dedim sinirle. O da sinirlendi, Jungkook'a.

*

Eve dönmüştüm, onca olandan sonra. Oturmuş atıştırmalık yiyerek televizyon izliyordum. Birden zilim çaldı, koşarak kapıya gittim. Bu saatte kim gelmiş olabilirdi ki? Saat akşamın on buçuğuydu. Kapıyı açtım, karşımda o feminen adam duruyordu. Bana tüm nefreti, acıyı ve özlemi hatırlattı.

Kaşlarımı çatarak ona bakıyordum, neden gelmiş olabilirdi ki buraya? Ayrılmışlar mıydı? Zaten o günkü partide o yoktu. Hah! Umrumda değil!

"M-Merhaba Jimin, girebilir miyim?" dedi birden. Bende "T-Tabi, gel" dedim, ayakkabısını çıkarıp içeri girdi. "Ceketinide çıkar, rahatla" dedim ona. O da gülümseyerek "Tamam" dedi ve ceketini çıkardı. Salona geçtik, "Ee, ne oldu?" dedim ona bakarak.

Derin bir nefes aldı ve cümleye "Jungkook" diye başladı. Bu iyice sinirimi bozmuştu. "Jungkook'la ayrıldık, onun seni sevdiğini öğrendim" Duyduklarımla şok olmuştum, ayrılmışlar mıydı yani? Her şey benim için miydi? Kendimden nefret ediyordum!

"B-Benim yüzümden mi?" "Hayır! Alınma, hepsi Jungkook yüzünden, ikimizide kullanıyormuş, gerçi şu an seni seviyorda o ayrı bir şey..." "Ne? Neden beni seviyor ki?" "Bilmiyorum, hem seviyorsa bile en başından neden benimle olmuştu ki?! Ondan nefret ediyorum!"

"Emin ol ona karşı duygularımız aynı, pisliğin teki işte" dedim. "Haklısın" dedi o da. "Peki, neden buraya geldin?" "Sana bunları paylaşmak için, biz yakın olup Jungkook'a karşı koyabiliriz, ha?" Doğru söylüyordu, o bizi kullandı. Bizde ona gücümüzü gösterip onu aptal gibi bırakabilirdik!

"Haklısın" dedim. "Yapalım" Gülümsedi, "Biliyordum" dedi. "Yarın benimle beraber iş yerime gelmek ister misin? Zaten yalnız kalıyorum, gelirsen güzel olur" O da teklifimi hemen kabul edip "Çok güzel olur!" diye ellerini şakıdı.

Bir erkeğin böyle davranması ve böyle giyinmesi garip geliyordu ama dünyadaki herkes ama herkes, kim olursa olsun... İstediğini yapabilirdi, bunlar kötülük olmama şartıyla...

Yakında final var diyeyim :/ kdkdksks ama yeni ficlere başlicam merak etmeyin ;)))))

Bi kaç güne final olur işte :D Bu arada;

CUMA GÜNÜ (10 Ocak 2020) BALE SINAVIM VAR BANA ŞANS DİLEYİN!!!! KONSERVATUVARDA OKUYORUM :DDDDD

Club Owner - JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin