Did You Think I Didn't Notice You?

11.2K 703 206
                                    

Resmen feminen birisi Jungkook'un karşısına oturmuştu şu an! Neyse ki burası çok bilinen bir restoran değil, yoksa gerçekten Jungkook için bu çok kötü olurdu. Gizliden onları izlemeye devam ediyordum. Yemek söylemişlerdi.

Bir saat olmuştu fakat ikiside hala çıkmamıştı. Birden ikiside ayaklandı ve dışarı çıktılar. Hemen arkalarından çıktım hesabı ödedikten sonra. O adam Jungkook'un arabasına binmişti ve bir yere gidiyorlardı. Lanet olsunki bundan sonrasında onları takip edemeyecektim.

Bir taksi çağırdım ve eve gittim. Bu olanlar cidden şok ediciydi. Jungkook daha bir kaç saat öncesinde Bayan Anna ile fingirdeşirken (ki buna aşırı sinirlendim) şimdi de feminen giyinen bir erkekle beraber randevuya çıktı! Ne kadar pisliksin Jeon Jungkook!

B-Bir dakika... Ben neden buna sinirleniyorum ki? Bana ne bundan? Adamın özel hayatından bana ne? Sıcak suyun altında bunları düşünüyordum fakat yinede kendimi sinirlenmekten alıkoyamıyordum. Duştan çıkıp kendimi yatağıma attım. Üstümü bile giyinmeden.

*

Sabah olmuştu ve erkenden işe gitmiştim hazırlanıp. Dosyalara sabahın yedisinde başlamıştım. Bir an önce bitmesini ve haftasonuda rahat olmak istiyordum. Biraz sonra Jungkook geldi. "Biraz sonra odama gel" dedi. Acaba farketmiş miydi?! Lanet olsun!

Titreyerek Jungkook'un odasına girdim. Tabiki 'gel' komutunu aldıktan sonra.  Ona baktım, "Ne oldu, Bay Jeon?" Saygılı olmaya özen gösteriyordum. Ayağa sinirle kalktı ve yanıma geldi. Lanet olsun korktuğum başıma gelmişti...

"Sen... Sen... Sen bizi izlemekten utanmıyor musun ha? Ne hakla bizi seyredersin? Seni farketmediğimi mi sandın?!" "B-Bay Jeon, b-ben-" "Kes sesini! Şimdi adamlarım gelecek, arabaya bin. Seni evime götürecekler, akşam görüşeceğiz. O zamana kadar evimi yakmamaya özen göster Park Jimin"

Bu kaçıncı lanet edişim?

ASIL OLAYLAR ŞİMDİ BAŞLIYOR ŞİMDİİİİĞİĞİĞİĞŞĞĞİĞİ!!!!!

Club Owner - JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin