"Jimin... Jimin? Uyandın mı?" "Ha?" Uh... Ne yapmıştı lan bu piç bana? Neredeydim lan ben?!
"NEREDEYİM LAN?!" "Şş, sakin ol bebeğim. Sadece sana benden ayrılmanın ve beni herkese rezil etmenin cezasını çektireceğim..." diyip gülmeye ve pantolonunun fermuarını çözmeye başladı. "Ne yapıyorsun?!" dedim sinirle.
Kahkaha attı ve devam etti. "Sadece birazcık eğleneceğiz Jimin-ie~ Bir sorun mu var?" "BİRDE SORUYOR MUSUN AMINA KODUĞUM?! SİKERİM BELANI!" "Kim neyi sikiyor, kimi sikiyor göreceğiz Jimin-ah..." Bu söz bana Jungkook'la olan o geceyi hatırlatmıştı.
Sandalyeye bağlı ellerimi çözdü ve beni sandalyeden kaldırıp ellerimi tekrar bağladı bir demire. Aynı şekilde ayaklarımda bağlıydı. Pantolonunu çıkarmıştı ve benim pantolonumu ellemeye başladı. "DOKUNMA!" diye yüksek bir sesle bağırdım.
Hemen etrafına bakındı ve bana sinirle baktı. "Sessiz ol!" dedi. Aptal mıyım lan ben?! "DOKUNMA BANA! KURTARIN BENİ! İMDAT!" diye ardı ardına bağırıyordum fakat nafile. Hiç kimsecikler yoktu. Tam pantolonumu indirecekti ki içeri birden sinirden kıpkırmızı olmuş bir Jungkook geldi.
Chanyeol anında pantolonunu kapatıp "Ne işin var senin burada?!" diye bağırdı fakat bağırır bağırmaz Jungkook, gördüm görebileceğim en güçlü yumruğuyla Chanyeol'un burnuna yumruk attı. Acıyla inledi Chanyeol, "AH! LANET OLSUN!" Diye bağırıyor, yerde kıvranıyordu.
Jungkook hızla ellerimi ve ayaklarımı çözdü, anında arkasına kaçtım. Ağlıyordum... Tecavüz edileceğim diye çok korkmuştum fakat bu bir değil, iki olurdu. Çünkü o gün, o gün orospu çocuğu Chanyeol bana tecavüz etmişti...
Chanyeol hızla ayağa kalkmaya çalıştı fakat Jungkook Chanyeol'un kollarını tutup çapraz bir şekilde kırarcasına ittirmeye başladı. "AH! BIRAK BENİ! KAHRETSİN AH!" Ne kadar acıdığını buradan bile anlayabiliyordum. "Jungkook yeter!" diye bağırdım fakat nafile. Beni duymazdan gelip Chanyeol'a ardı ardına yumruklarını savuruyordu ve ardından da
"BİR DAHA ASLA JİMİN'E DOKUNAMAYACAKSIN!" diyordu. "BUNUN İÇİN LANET ELLERİNİ VE KOLLARINI KIRACAĞIM!" diye bağırdı ve bir kırılma sesi geldi. "AAAAHH!" Chanyeol'un gözünden yaşlar süzülmeye başlamıştı. "AAH! OROSPU ÇOCUĞU!" Yerinde kıvranıyordu, o sırada Jungkook hızla elimden tutup beni arabasına bindirdi, bir yere gidiyorduk fakat nereye bilmiyorum. Sadece gidiyorduk...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Club Owner - Jikook
RandomBir bar sahibinin müşterisine takıntılı olacağı bilinemezdi...