Üstümü giyinip aşağı indim, kahvaltımı güzelce yapıp birde kahve içtim. Başım hala biraz ağrıyordu. Dün gece Jungkook'a neler yapacağımı düşünmüştüm ama aklıma pek bir fikir gelmemişti. Sonuçta o nerelerin patronu, ona en fazla ne yapabilirim ki?
Ben bunları düşünürken birden babam mesaj attı. Ne alaka hiçbir fikrim yok. Merak edip açtım telefonu.
Park: Jimin, bundan sonra sana para gönderemeyeceğim, biliyorsun işler yoğunlaştı ve benim için her şey çok zor oğlum. Orada bir iş bul, bunu başarabileceğine inanıyorum oğlum.
Ah ne güzel! Şimdide para kaynağım bok oldu! Ne yapacağım lan ben? Ne işi bulacağım?! Restoranlara gidip garsonluk mu yapacağım anasını! Şimdide bu iş çıktı al işte!
Elimi saçlarımdan geçirip yolarcasına sıkarken ne yapacağımı düşünüyordum. Ne yapabilirdim ki? Yapabilecek hiçbir şeyim kalmamıştı. Nasıl para kazanacaktım?! Lanet olsun sana kendine baba diyen göt! Bide oğlum diyor, siktir puşt.
*
Neredeyse akşam olmuştu ve ben hala ne yapacağımı düşünüyordum. Sabahtan beri hiçbir şey yapmamış, öylece televizyonun karşısında oturmuştum. Televizyon haberlerine bakarken Jeon Holding'le ilgili bir şeyle karşılaştım.
Jungkook'un sekreteri olan mükemmel seksi kadın işten ayrılmış... Herkes benim düşündüğümü mü düşünüyor? Hayır hayır biliyorum bu çok saçma neden benim gibi birini alsın ki? Bunu denemek bile saçma olur, kim benim gibi bir aptalı alır ki? Hemde beni daha dün dövmüşken? Pff saçma!
*
Bir taksi çağırıp J' Club'a gelmiştim. Evet, yinede bi şansımızı denemek gerekir değil mi? İçeri girdiğimde Yeonjun'u gördüm, yanına ilerledim ve bugün patronun gelip gelmeyeceğini sordum. "Bilmiyorum, sanırım bugünlerde geliyordu..."
Güzel...
"Ne oldu ki?"
"Hiç..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Club Owner - Jikook
RandomBir bar sahibinin müşterisine takıntılı olacağı bilinemezdi...