Jeon Jungkook'un evine gelmiştim.
Şu an Jeon Jungkook'un evindeyim.
İmkansız.
Evde bana ceza mı verecekti lan ne yapacaktı bu?! Ne yapmayı düşünüyor gerçekten, gerçekten merak ediyorum. Evde oturmuş öylece bekliyordum. Hiçbir şey yapmıyordum. Sadece akşam olmasını, onun geleceği saati bekliyordum.
*
Dışarıdan ışıklar gelmeye başlamıştı. Onun geldiğini düşünüyordum ve öyle olmuştu. İçeri sinirli bir Jungkook girmişti. Sinirliyken çok yakışıklı görünüyordu söyleyeyim dedim neyse.
Lanet olsun, beni sikecek gibi gözüküyordu...
"Herkes yarına kadar izinli, evlerinize gidebilirsiniz" sesini duymamla bu işin ciddi olduğunu daha net kavrayabilmiştim... Evet, yaptığım gerçekten çok kötü bir şeydi. Ve onun bunu farketmesi çok daha kötü benim için.
Yapabileceğim bir şey yoktu. Ne yapacaktı bunu merak ediyordum ama.
Karşımdaki koltuğa oturdu ve ciddi bir şekilde bana baktı. Bacak bacak üstüne attı ve ellerini birleştirdi. "Ne yapmaya çalışıyorsun?" Bende ona aynı şekilde baktım. "Merak ettim" "Hmm, merak ettin... Sana merak etme hakkını kim verdi?!" diye bağırdı. Korkmuştum.
"Görmemen gereken bir şey daha gördün Jimin ve seni işten kovmamak için bir nedenim yok" "Yap o zaman" dedim cesaretle. Kendisi bilir, beni işten kovmak istiyorsa kovsun. "Kes sesini, burada kararları ben veririm" "Peki, istifa ediyorum" Bana kaşlarını çatarak baktı.
Ayağa kalktım ve kapıya yöneldim. Bu lanet herifle uğraşamazdım gerçekten. Zaten neden en başından böyle bir işe kalkıştım ki? Aptaldım, aptalım.
Tam kapıdan çıkacakken kolumu tuttu ve dudaklarıma sertçe yapıştı. O an bulutların üzerinde uçtuğumu hissettim. Üzerimdeki bütün yükün uçup gittiğini hissettim. Bir tüy gibi olduğumu hissettim ve ona dahada yakınlaşmak istedim. Sertçe yapışmasına rağmen çok yavaş öpüyordu, çok huzurlu. Onun dudaklarındayken ilk defa huzuru hissettim. Ona karşı içimde bir şeyler oluştu. Güzeldi, güzel bir duyguydu...
Boynuna sımsıkı yapıştım, bedenlerimizi birleştirdik ve ikimiz bir beden olduk. Dudaklarını hissettim, dudaklarımızı. Dudaklarımızdaki güzelliği...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Club Owner - Jikook
RandomBir bar sahibinin müşterisine takıntılı olacağı bilinemezdi...