Hemen Jungkook'a mesaj attım.
Jimin: Sen beni mi takip ediyorsun be?!
Jungkook: Sikeyim Jimin bunu şu an siktir edebilir misin? NERDESİN?!
Jimin: Sana ne amına koduğum sana ne?!
Jungkook: Ne dedin sen?
Jimin: İstediğimi derim sikik, artık benim lanet patronum değilsin anlayabiliyor musun?
Jungkook: Bir gün sana bu dediklerini ödeteceğim...
Jimin: Evet eminim öyle olacak
Şimdi beni yalnız bırakabilir misin? Chanyeol ile ;)Tabiki bombayı bırakıp ortadan kaybolmaktı planım heheee.
Jungkook: JİMİN!
JİMİN SİKTİM SENİ!
JİMİN LANET OLASI MESAJLARIMA CEVAP VERECEK MİSİN?! AMINA KOYARIM BÖYLE İŞİN!İçeri geri girdim, bende istemiyordum Chan ile bunları yapmayı fakat yapacaktım, evet. Karar vermiştim...
Yanına gittim, "Kaldığımız yerden devam edebilir miyiz?" dedim. O da tabiki hemen "Olur" dedi ve beni kucağına alıp yatak odasına çıkardı. Üzerimizi soyunduk ve sertçe öpüşmeye başladık. Olabildiğince sert öpüyordu beni ve bu bana Jungkook'la olan öpüşmemizi hatırlatıyordu. Onu öperken Jungkook'u öpüyormuş gibi hayal ediyordum ve bu bana rahatlık veriyordu.
Öpüşürken aynı zamanda kalçamı yoğuruyor, kendini bana sürtüyordu. İçime girmek için yalvarırcasına... Tabi kimse aşağıdan "JİMİN!" diye bir ses gelmesini beklemiyordu. İkimizde durduk ve gelen sese baktık.
"JİMİN! ORADASIN BİLİYORUM AÇ KAPIYI!"
"Jungkook?" dedim yanlışlıkla. Bana baktı, "Ne? Jungkook mu?" dedi şaşkınlıkla. "O neden burada?" dedi ve pantolonunu giyip aşağı indi. "Dur!" dedim fakat beki beklemedi. Jungkook anlayacaktı, neden her bir şey yapışımda Jungkook hemen geliyordu? Daha geç görmesi için yapıyordum ben bunları!
Yine ve yine sıçtım!
Hızla altıma ve üstüme bir şeyler giyindim ve 'KAOS'un döndüğü yere gittim. Chan kapıyı açmıştı ve Jungkook bağırıyordu. "JİMİN NEREDE LAN?! NE YAPTINIZ SİZ?!" Beni görünce duraksadı.
"Neden buradasın Jungkook?" dedim. Chan hala anlamaz bakışlar atıyordu bize. "Bu adamla ne yaptın Jimin... SİKEYİM BU ADAMLA NE YAPTIN?!" "SENİ İLGİLENDİRMEZ JUNGKOOK BURADAN SİKTİR OLUP GİDER MİSİN?!"
"TANRIM! Uh... Sikeyim! Gidiyorum, beni bir daha göremeyeceksin Jimin anladın mı? Bir daha asla beni görmeyeceksin ve bu adamın sana ne yaptığı sikimde olmayacak!"
Acaba Chan Jimin'e ne yapacak??? Jungkook sinirlendi, baya bir bölüm boyunca Jungkook olmayacak :((((
Oylarınızı bekliyorum ve sizi seviyorum!!! ❤️💖💝💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Club Owner - Jikook
De TodoBir bar sahibinin müşterisine takıntılı olacağı bilinemezdi...