Punishment

9.8K 593 147
                                    

Dediği şeyleri şaşkınlıkla dinliyordum, ne dediğinin farkında mıydı bu? Dudaklarımı öpmeye devam ediyordu. O kadar rahat hissediyordum ki bir şey bile diyemiyordum, aklıma geldiğinde tam onu itecektim ki... Tahmin edin ne oldu...

Feminen çocuk içeriye girdi. "Jungkoo-" kelimesini tamamlayamadan şaşkınlıkla ikimize baktı. Bizde ona şok olmuş bir şekilde bakıyorduk. Gözünden bir yaş düşmeye başladı ve kaçmaya başladı. Jungkook arkasından bağırıyordu.

"Taehyung! Taehyung dur!" Demek bu feminenin adı Taehyung'mış... Jungkook arkasından koşuyordu. O an bende yaptığım iğrençliğin, daha doğrusu izin verdiğim iğrençliğin farkına varınca ağlamaya başlamıştım. Sesimi duyan Jennie tuvaletin dışından adımı seslenmeye başladı.

"Jimin! Jimin iyi misin?!" "B-Ben *hıck* i-iyiyim" diyebilmiştim ancak. Tuvaletten dışarı çıktım ve Jennie'nin yanına ilerledim. Bana şaşkınlıkla bakıyordu. "İçeride ne oldu? Neden böylesin?" "B-Ben..." Ne diyeceğimi bilemiyordum. Nasıl açıklayabilirdim ki?

"Neden Bay Jeon bir adamın arkasından koşturuyordu? Bir şey mi oldu?" "Y-Yok, bir şey olmadı sen merak etme. Hadi şu masaya geçelim pastalar dağıtılıyor" Güzel bir masa seçip oturduk ve pastalarımızı yedik. Doymuştum, aynı zamanda eğlenceye ve trajediye de doymuştum.

Saat geç olmuştu bu yüzden Jennie eve gidecekti. "Seni evine bırakayım mı?" der demez arkamdan Jeon Her Mükemmel Anı Bozan Jungkook boğazını temizledi. "Merhaba Bay Jeon" dedi Jennie neşeyle. "Merhaba Bayan Kim, umarız maskeli balomuzda eğlenmişsinizdir sekreterimle" Götveren, sikeceğim seni götveren!

Jennie şaşkınlığa uğramıştı. "T-Teşekkür ederiz" dedi ve kalktı. Arkasından "J-Jennie!" desemde arkasını dönmeden gitmişti. "Ne yaptığını sanıyorsun lan sen?!" diye bağırdım herkesin içinde. "Evde ne yaptığımı görürsün" dedi ve kolumdan tutup arabaya sürükledi. Bu kaçıncı kolumdan tutup bir yere sürükleyişiydi?

Arabaya bindik ve onun evine gittik. İçeri girdiğimizde yine bütün görevlilere ve hizmetçilere izinlisiniz diyip herkesi evden çıkardı. Ceketini çıkardı yavaşça, mutfağa gidip su içti. Onun bu rahat tavrını izliyordum. Normal bir şey falan sanıyordu herhalde?

"Ne yapıyorsunuz patronum? Neden sizin evinizdeyim?" dedi gönderme yaparak. Bana baktı ve sırıttı.

"Cezanı çekeceğin için"

AcAbA dİğEr BöLüM sMuT mU?

Club Owner - JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin