Bugün büyük gündü, dosyaları bitirmiştim ve bir diğer büyük Holding olan "Kim Holding" bizim Holding'imize dosyaları almaya gelecekti. Bir anlaşma yapmışlar işte... Pek umrumda değil, oranın patronu bir kadın. Adının Jennie olduğunu duydum. Bu kadarını biliyorum. Herhalde Kim Jennie'dir.
Yine bir taksi çağırdım, bu toplantı gibi şeyden sonra bir partiye gidecektik bu yüzden güzel hazırlanmıştım.
İş yerine geldiğimde hızla toplantı odasına çıktım. Herkes oradaydı. Sanırım biraz geç kalmıştım ama çok değil. Jungkook daha oturmamıştı. Sekreteri olduğum için yanına geçmem gerekiyordu bu yüzden yanına gittim. Jungkook küçük bir konuşma yaptı.
Bende yanında iki elimi birleştirmiş duruyordum. Beraber sandalyelerimize oturduk ve oturur oturmaz gözüme bir kız ilişti. Sanırım hayatımda gördüm görebileceğim en güzel kızdı bu kız. Kendimi hemen kaptırmamaya çalışıyordum fakat birden göz göze geldik. İkimizde utandığımız için birden başlarımızı farklı yönlere çevirdik.
Jungkook durumumuzu fark edince kolumu sımsıkı kavradı ve bana en sert bakışını attı. Bir dakika bir dakika, kıskanmış mıydı bu beni?
Tamam arkadaşlar ne yapacağımız anladık değil mi? HAHAHAHAHAHA! Kıskançlıktan geber Jeon Jungkook!
Biraz önce baktığım melek gibi kız konuşmaya başladı. Sesi bile mükemmeldi, resmen aşık olmuştum. Sanırım bakışlarımdan anlayan Jungkook "Bir dakika, çok özür dileriz" dedi ve bana "Jimin bi gelir misin?" dedi ve beni zorla kaldırdı oturduğumuz yerden.
Tuvalete geldik, kapıyı içeriden kilitledi. "Ne yaptığını sanıyorsun Jimin?!" "Ne? Ne yaptığımı mı sanıyorum? Asıl sen ne yaptığını sanıyorsun orospu çocuğu!" A o, ağzımdan kaçırdım.
"Beni öptükten sonra amına koyduğumunum bir femineniyle öpüştün! Siktir git işine!" "Sözlerine dikkat et Park Jimin, sınırlarını aşıyorsun!" "Sınırını siktirtme bana! Benim özel hayatıma karışabileceğini kim söyledi lan göt herif?!" "Ben söyledim!" dedi ve beni duvara yapıştırdı.
"Şimdi gideceğiz ve hiçbir şey olmamış gibi, her şey yolundaymış gibi davranacaksın!" diyerek beni bıraktı ve kilidi açtı. "Zaten öyle," dedim çıkarken. "Zaten öyle Jungkook, sadece sen," Ve onu delirtecek o kelimeleri söyledim.
"Sadece sen, beni kıskanıyorsun"
Tam 300 kelime oldu YİHUUUU!
Ama bunları yazmamla 310 kelime:/
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Club Owner - Jikook
RandomBir bar sahibinin müşterisine takıntılı olacağı bilinemezdi...