Ahey ahey ahey aheyyyyy! İyi okumalar gencolareeey!
Ne cezasından bahsediyordu bu? Ona kaşlarımı çatarak baktım. "Efendim?" dedim anlamamışçasına. "Anladığını çok iyi biliyorum Jimin, ve babacığın sana kavuştuğu için çok mutlu~" İyice dibime girdi ve altımdaki pantolonu çıkarmaya başladı. "Ne yapıyorsun lan sen?!" diyip yüzüne sert bir tokat attım.
"Babacığı kızdırmamalıydın Jimin, cezan arttı" Ne diyor lan bu amına koyduğum? Pantolonumu indirdikten sonra hızla kendi pantolonunuda indirdi ve beni duvara yasladı. Üzerimdeki her şeyi yavaş yavaş çıkarırken dudaklarımı usul usul emiyordu. Şoktan dolayı kendimi tamamen ona bırakmıştım ki boxerımıda indirdiğinde kendime geldim ve bağırdım.
"AA! TACİZ EDİLİYORUM!" diye bağırdım, gülmeye başladı. "Ne gülüyorsun lan amına koyduğum?!" diye tekrardan bağırdım. "Kim kime koyuyor göreceğiz şimdi" dedi ve beni kucağına alıp yatak odasına çıkardı. Tamam, bakın çok azcık, mini minnacık bir isteğim olabilir ama fazla istemiyorum!
Üzerindeki gömleği çıkarırken kaslarını inceledim, ah... Evet şimdi çok pis tahrik olmuştum. Üzerime yattı ve öpüşmeye başladık. Tüm sertliğiyle öpüyordu beni. Sadece öpüşürkenki saçlarından akan terler bile tahrik olmama sebep oluyordu.
Parmaklarını yüzüme yaklaştırdı ve "Yala" dedi. "Sen bana emir mi veriyorsun?" dedim bende ona. "Hadi Jimin! Yap şunu!" "Lanet olsun! Sen istedin diye değil ben istedim diye yapıyorum pislik!" dedim ve parmaklarını emmeye başladım. Emişime bakarak boğuk sesler çıkartıyordu. "Oh, evet bebeğim dedi ve parmaklarını deliğime geçirdi. "AH!" diye bir inleme geldi ağzımdan.
"Bu gece benim olacaksın bebeğim" dedi ve içime girdi. En hızlı şekilde git gel yapıyordu. O sırada popomu yoğuruyordu ve dudaklarımı emiyordu. Kanattığından emindim. Hissedebiliyordum. Ve evet, bu gece onun olmuştum, hem bedenimle, hemde ruhumla.
*
İkimizde iliklerimize kadar boşalmıştık ve duşa girmiştik. Tabiki duş seksi olmazsa olmaz bir şeydi. Suyu açtık ve ıslanırken beni arkam dönük şekilde duvara yasladı ve arkamdan girdi. "A-Ah! Jungkook! Hızlan!" diye inledim. Jungkook bunu söylememle dahada hızlanırken ikimizde yine boşaldık. Gerçekten duşumuzu aldıktan sonra çıktık ve güzel bir uykuya beraber gözlerimi kapadık.
Tabiki çıplak şekilde...
İlk smut, nasıl olmuş bilmiyom ama çok azmadım skskdkdkdkdk Sizce nasıl aq slsklsmxslmdls
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Club Owner - Jikook
Ngẫu nhiênBir bar sahibinin müşterisine takıntılı olacağı bilinemezdi...