Resignation

7.9K 505 119
                                    

Gözlerimi kırpıştırmaya başladım. Bayılmıştım, beni bayıltmıştı. En son hatırladığım bana bir şeyler söyledi ve birden arkamdan birisi kafama vurdu. Kendi evimdeydim, yatak odamda yatıyordum. Üstümde hala dünki giydiğim kıyafetler vardı. Elimi yüzümü yıkayıp üstümü değiştirdim.

Bana aşık olduğunu söylemişti. Jungkook gerçekten benden hoşlanıyor muydu? Öyle olsa bile bunu istemiyordu. Ama neden? Neden istemiyordu ki? Hem istemiyorsa bile neden bana bunları yaptı? Sadece arzuları için mi?! Ağlamaya başlamıştım, yine...

Jungkook hayatımda gördüğüm en iğrenç insandı. Ona insan bile denilemezdi, yaratıktı o! İnsanların kalbini kırıp bir kenara atıyordu. Kendi arzuları için. Ama bunu ona sağ bırakır mıydım ben? Asla! Hemen hazırlanıp taksi çağırdım ve onun evine doğru gittim.

Taksideyken hala bunları düşünüyordum, bana nasıl bunu yaptığını. En son demişti ki,

"Yaptıklarım ve yapacaklarım için özür dilerim Jimin"

Ama neden? Neden yaptın ki? Yaptıkların için özür dilediysen bile yapacağın şey, ki onuda yaptın, bu ne içindi? Anlayamıyordum, Jungkook'un ne yapmaya çalıştığını bir türlü anlayamıyordum. O çok değişik birisiydi ve ondan nefret ediyordum.

Bu, son gündü. Dosyaları neredeyse bitirmiştim, çok ama çok az kalmıştı ve ben dosyaları bitirdikten sonra işten ayrılacaktım fakat bunu yapmadan önce bir şeyler söyleyip ayrılmak istiyorum. Ayrılacağımdan haberi yoktu, yanına gidip içimi dökecektim. Bende onun kalbini kıracaktım ve işe gidip istifa kağıdını imzalayıp defolacaktım.

Planım buydu fakat... Her şey ters gitmişti...

*

Jungkook'un evine gelmiştim. Güvenlikler beni durdurmaya çalışıyordu fakat Jungkook'un sekreteri olduğumu söylediğimde birazcık düşünüp beni serbest bıraktılar ve içeri girdim. Gözlerimi kapatıp derin bir nefes aldım. İşte başlıyoruz...

Yukarı kata doğru ilerledim. İlerledikçe nefesim kesiliyordu, heyecanlanıyordum. Bunlar yetmezken birde inleme sesleri duymaya başlamıştım. Jungkook'un ve bir erkeğin inleme sesleriydi. Gözlerim dolmaya başlamıştı. İnanamıyordum, duyduklarıma inanamıyordum, inanmak istemiyordum!

Jungkook'un odasının kapısına ilerledim ve kapıyı açtığımda gördüğüm manzara beni yanıltmamıştı.

Jungkook ve feminen olan Taehyung, sevişiyorlardı... Gözlerimden yaşlar usul usul akıyordu. Jungkook "Jimin!" diye bağırdı fakat onu dinlemeden hızla merdivenlerden aşağı indim. Dejavu yaşamıştık, Jungkook yine arkamdan pantolon giyip koşarak gelmişti. Tam kapıdan çıkacakken "Jimin! Dur!" dedi, durdum. Çünkü ona söyleyecek bir şeyim vardı, evet.

"Neden geldin?" dedi utanmazca. Bende ağlamaktan morarmış gözlerimle ona bakıp

"İstifa ettiğimi söylemeye gelmiştim"

dedim.

ANANISKMSKDKSLXKSLFKDL OLAYLAAAAR OLAYLAAARRR

BU BÖLÜMÜ NİSANUR DİYE BİR TAKİPÇİM İÇİN YAZDIM UMARIM BEĞENMİŞSİNİZDİR SİZİ SEVİYORUM YB ÇOK YAKINDA!!!!

Club Owner - JikookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin