*9*

69 2 0
                                    

Sessizce içeri girdi ama sanki bedenimin parçaları evin her bir yerine savrulmuştu.Karşısında güçsüzdüm.Kısa sessizliği bozan kapı oldu.Kısa bir bakıştan sonra kapıyı açtım yabancı biri çiçeklerle elinde bana bakıyordu.

Okyanus hanım

Evet benim

Bunlar sizin için lütfen imzalayın

Kimden

Not var üzerinde

Teşekkürler

Iyi günler

Kapıyı kapatıp içeri doğru yöneldim. Denizde meraklı gözlerle bana bakıyordu. Kimden diye usulca sordu.Bilmem not var dedim ve biraz sesli okumaya başladım.Okyanus gözlerinde kaybolduğum hersey icin Özür dilerim kendimi affettiriceğim.Ediz

Ikimizde öylece kalmıştık.Karşısına oturdum.Karmakarışık duygular içindeydim Denizde zaten Ekinle beraberdi.

Deniz:Bu çocuk hiç vakit kaybetmez miydi?Suç bendeydi baştan ona söyleseydim bu durumlar yaşanmıycaktı.

Derin bir nefes alıp şey Okyanus

Lütfen Deniz yorgunum kendimi dinlemeye ihtiyacım var yarın konuşalım mı?

Peki sadece peki dedi kalktı. Başka ne diyebilirdi hem konuşmasına bile fırsat yaramamıştım . Kapıdan onu gönderdikten sonra uzun zamandır uykusuz olduğumu farkedip herseyi
kısa da olsa unutmak istedim.Akşama doğru telefonum aceleci gibi çaldı. Bahardı üniversiteden arkadaşım sesi berbattı
Bahar:Okyanus lütfen yardım et çok zor durumdayım.
Ne oldu sakin ol anlat
-Burak burak eve geldiğim de başka kızla gördüm eve terkedip sana gelicektim ama beni hırpaladı çok canım acıyor kapıyı üstüme kitleyip gitti lütfen yardım et acele
-Gözlerim yerinden çıkıcaktı ne yapıcaktım ben şaşırdım tek gidemezdim kimi aramalıydım deli gibi dönüyordum evde polis olmazdı ailesi duyarsa erkek arkadaşı ile yaşadığını anlarlarsa kıyamet kopardı geçen sene yanımdan ayrılmıştı.Hemen yukarı çıktım kapıyı hızlıca yumrukladım Deniz telaşla kapıyı açtı.
Okyanus iyimisin?Ne oldu evde birimi var?
Hayır ama bana yardımın gerek lütfen yolda anlatırım acele et
Hemen ayakkabılarını giymişti bana doğru girdik garip bir sekilde o bana bakıyor bende ayakkabılarımı giyiyordum.
Ne oldu ?Deniz
Böyle gelmek sana sorun olmaz mı kendime baktığımda utançtan geberiyordum.Gecelikle deli gibi dolaşıyordum.Bakma diye uyardım.
Bana öyle içten gülümsedi ki içim titriyordu.
Deniz:Kendimi bakmaktan alamıyorum sorma zaten.(aslinda kapıda gördüğüm den beri anlattıklarına sağır olmuş o muhteşem vücudun her ince çizgisini beynime kazıyordum.)Hemen üzerimi giyindim.Denizin arabası ile kısa sürede gelmiştik.

-Deniz :Sen inme istersen

Hayır geleceğim dedim kapının arkasında Baharın ağlama sesleri geliyordu.Bahara bağırdım geldim güzelim burdayım merak etme kurtulacaksın

Bahar:Acele et gelebilir lütfen lütfen korkuyorum!

Deniz:Bahar biraz sabret çilingir çağırdım korkma.

Acele ile kapıyı açtırdık Deniz hemen Baharı kucakladı.Ben gördüğüm görüntü karşısında şok içindeydim. Hızlıca arabaya bindik eve gelmiştik.Deniz özenle salona yatırdı.Denizin sesi ile kendime gelmeye çalıştım.

Okyanus böyle olmaz doktora gidelim şikayette bulunmak lazım avukat halleder kimsenin haberi olmaz.

Bahar:Boşverin geçer kimsenin haberi olmasın lütfen

Sesinden ne kadar korktuğu belliydi canım benim nasıl bu hale getirdi seni bakışları Denize yöneldi utanmıştı.Deniz ben eczane bulup geliyorum diye evden çıktı. Bir saat sonra kapı çalındı.Denizdir diyerek direk açtım ve şok olmuştum.

SES(N)SİZ YALNIZLIK'DIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin