*11*

81 2 0
                                    

Tek istediğim uyumaktı.Edizin bakışları bana yaklaştıkça Deniz dahada geriliyor ve bu yüzüne yansıyordu.Ediz çok üzgün gözüküyordu

Ediz:Iyi misin canın yanıyor mu?

-Biraz dedim kısaca

-Yanında kalmamı ister misin?

Sanki herkes heycanla ağzımdan çıkıcak kelimelere bakıyordu ki Deniz araya girdi ben varım gerek yok Ediz.

Ekinin yüzü değişmişti gözü bile sekiyor muydu ne?

Gerginliği bölmek için bakıcıya ihtiyaç yoktur arkadaşlar teşekkür ederiz biz gerçekten iyiyiz.Denizin diğer arkadaşı

Erhan:Eeee durum nedir?

Belliki oda konuyu toparlamaya çalışıyordu.

Deniz:Mahkeme olucak bakalım artık dedi hala gergindi.(Kimse bakmasa olmaz mıydı o gözünün derinliklerine göğsüm ağrıyordu onun acı çektiğini gördükçe Edizin ona yaklaştığını hissetikçe benliğimin dışına çıkıyordum)

Ediz:Artık elinizden kurtulamaz herhalde Deniz bey dava ya sen bakarsın.

Şaşkındım avukat mıydı?Bense müzik ile uğraştığını düşünmüştüm.Bu adam kimdi gerçekten ve ben hiç birşeyini bilmediğim bu adamın gözlerinden neden uzak kalamıyordum.

Deniz:Evet ben bakacağım.

Kısa konuşuyor artık onunla bu durum herkesin dikkatini çekiyordu.

Evet arkadaşlar kızların dinlenmesi lazım diyerek resmen herkesi evden kovuyordu.Bense ona minnet eden gözlerle bakıyordum. Sadece onun yanında rahattım nedensizce ve buda beni mutlu ediyordu. Ekin Denize yaklaştı.Akşam bekliyorum mutlaka gel dedi.Ben yine başa dönmüş duymamazlıktanda gelsem kulağım onun vereceği cevaptaydı.

-Bu ara olmaz Ekin daha sonra tamam mı?

Suratı düşsede sanki duyamamış gibi hadi bekliyorum mutlaka diyerek çıktı.

Gidicek miydi?Yok bırakmazdı bizi bu durumda.

Bahar:Böyle yatıcaksak flim izleyelim bari

-Oldu hanfendi 1 hafta sonra sınavlar var ders çalışmamız lazım.

-Tabi tabi bu halde süper bir moral gercekten.

-Offf bahar hep boylesin

-Bak Deniz bu varya bayan inek babasının korkusundan kitaplardan nefes almaz birde sınav zamanı bunu bulamazsın evde ruhlar alemine karışıyor.

Deniz bizim tatlı atışmamıza gülmekten kendini alamamıştı ve araya girdi tamam bayanlar bugün moral için size bir flim seçiyorum yarından itibaren sınav kampına girebilirsiniz diye orta yolu bulmuştu.Bize romantik bir flim seçip önümüze bişeyler koymuştu. Hoşuma gidiyordu böyle ilgilenmesi ama hala aklım gidicek mi?sorusuyla boğuşuyordu ki Deniz düşüncemi böldü.

-Benim biraz işim var bitince tekrar dönerim.

Gergindim.Birden ağzımdan hayır gelimesi çıkmıştı.

Herşey için minnettarız gerisini biz halledebiliriz.

Durdu yüzüme baktı sadece susuyordu.

Deniz:Neydi bu şimdi(yapma yalvarırım gitmem gerek zorunda olmasam seni bir saniye bırakmam ama anla sadece anla seni yanında yeniden nefes alıyorum soluğumu düzensizleştiren tek kadınsın)

Deniz: peki Okyanus

-Yine sadece peki miydi bu muydu?Yani başka bisey demiycek miydi?

SES(N)SİZ YALNIZLIK'DIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin