Nefes mesafesi kadar yaklaşmıştı.Korkum yoktu çünkü daha önce kalkıp gitmişti beni istemedigini biliyordum ama yinede bu adama öylece teslim oluyor karşı koyamıyordum.Kendimi her seferinde aptal durumuna düşürdüğümü bile bile.
-Dokunma Deniz
-Istemiyor musun beni?
-Istemeyen doğru ama o kişi ben değilim sensin
-Ben seni her saniye istiyorum ama..
-Hep ama işte an geliyor sacmalıyoruz sonra pişman oluyorsun.
-Sen sana dokunduktan sonra pişman mı oluyorum sanıyorsun evet oluyorum sana dokunmam yasak gibi ama bi okadar da tarifsiz lütfen izin ver kokunu ne kadardır hissetmedigimi biliyor musun?
-Bilmiyorum Deniz tek bilmek istediğim benden ne istiyorsun dayanamıyorum artık
-Şittt lütfen sakın birdaha benim yüzümden ağlama
Gücüm kalmamıştı ve ben bu zamana kadar güçlü tuttugum duvarlarımı ilk kez biri için yıkıp ağlıyordum.Ben herseyimin bu adamda ilk olmasınıda seviyordum.Yatagın üzerine güçsüz bedenimi bıraktım.
-Yapma Okyanus beni böyle dahada yıkma ben seni....
-Beni ne Deniz susmalarından yukarıdaki gerçeği değiştiremiyoruz değil mi şimdi senin burda değil onun yanında olman gerek ve git artık git...
-Son kez izin ver seninle uyumak istiyorum(Ağladığını gözleri hemen eleveriyor renkleri yok oluyordu.Her ne kadar bilmesede ben her bir gözyaşı damlası ile yok oluyordum.)
Artık son kez kendimede izin verip benle uyumasınada izin vericektim.Yatağa uzandım çok dalğındı sanki kelimeler ağızında toplanıyor ama onları bana vermiyordu.Cekinerek yanıma uzandı.Elleri sarılmakla sarılmamak arasında kararsız tepki vereceğimden korkuyordu.Oysa benim ruhum sökülmüştü.Ne yapsa daha fazla canımı acıtamazdı.
-Deniz:(Bedeni titriyor kendini öylece bırakıp çökmüştü Bense ona sarılıp bütün bunların geçmesini istiyordum yarın gidicekti benden ben dur bile diyemiyordum benden kaçmasına istemesemde izin veriyordum.Yinede sıkıca sarıldım bir umut vardı biliyorum.)
Elleri yine bedenimi sarmıştı dokunduğun her yer tepkisiz kalıyor ama yinede beni öldürüyor kendine esir düşürüyordu.Ben ona hapsoluyordum kendimi güvende hissediyordum.Yarın ondan gidicektim.Uykuya yenik düşerek daldım...
Sabaha onunla merhaba demek çok güzeldi ama bitmeliydi sessizce eşyalarımı topladım Baharın eşyalarınıda bavula tıkıp son kez ona bakıp çıktım.Baharı arayıp okulda buluşmak için sözleştik.Biran önce bu aşktan kaçmak en dogrusuydu.Hızlıca okula doğru yola çıktım.Sinavlara daha vardı ama onunla bir saniye bile kalmak olmazdı işte..
-Bahar
-Off başım çatlıyor sabahın köründe ne bu telaş Okyanus ya bavulları neden aldın
-Burdan direk gideriz beni bırakta sen nerdesin daha doğrusu Edizde ne işin var
-Kendimde degildim onda kaldım merak etme bisey olmadı sayende de olamaz zaten
-Ne demek bu şimdi
-Adam sana aşık kızım
-Bahar gidelim artık lütfen uzaklaşalım
-Sen anlat bakalım ne dönüyor
-Deniz bizde kaldı daha fazla olmuyor dayanamiyorum gidelim biran önce
-Canım benim üzülme canları cehenneme hadi gidip şu sınavların canını okuyup gidelim
-Canım çok acıyor Bahar
-Gecicek güzelim gel buraya sarıl bana hemen
Baharın kollarında huzuru bulmuş ve yine gözyaşlarım benden tutamadan gidiyordu.
-Sen sen ağlıyor musun?Bu nasıl aşk ya seni bile bu duruma düşürdü
-Boşver gecicek umarım
Sınavlara arka arkaya hızlı hızlı girip çıkıyorduk.
Veeee... sonunda zafer bizimdi fena geçmemişti.