*19*

65 2 0
                                    

-Hosgeldin Bahar

Bana doğru yaklaşıyordu acaba kalkıp selamlasamıydım.Gece ona çok kızmıştım kafam neden onunla ilgili sürekli karışıyordu.Ben adamı burda içerek unutucağım diye gelmiştim oysa o tam karşımda inadına duruyor gibiydi. Yavaşca yanıma yaklaştı nefesi dahada yaklaşıyor beni etkisi altına alıyordu..Gözlerini ayırmadan yavaşca eğildi.

-Sende hosgeldin yasemin kokulu

Nerden biliyordu bu benim kokumu belkide oda mı karıştırmıştı?Çamaşırlarıma bakmış mıydı?Offf düşündükçe titanik gibi batıyordum.Ne yapıyordum ben adamı nerdeyse sapık damgası ile mühürlüycektim.Biran babam gibi mi olmaya başlamıştım ben kuşkularla boğuşucagıma direk sormaktı benim işim.Sonunda bitkisel hayatta çıkıp cevap verdim.

-Hoşbulduk Deniz

-Fazla içiyorsun yarın sınavlar var

-Sen Ekinle ilgilen yoksa aşkını koma odasında devam ettiriceksin.

Edizin elini omzuma atması ile ortam birden gerildi.

-Hadi canım ne konuşuyorsunuz?Burda kulaktan kulağa oynamayla eğleniceğimizi sanmıyorum. Sahne zamanı Deniz bey

-Senin için bu Okyanus

-Ne benim için?

Cevap bile vermeden karanlıklar arkasına sığınmıştı.Bahara baktığımda onu masada çoktan kaybetmiş alkol ile bütünleşmesine bakıyordum.Erhanla muhabbeti bayağı ilerletmişti.Benim için şarkı sözleri vücuduma ok gibi giriyor bedenime zehrini bırakıyordu.

Aşk acısı

Savurur yıkar geçer zamanı

Uyan sonsuz rüyalardan uyan

Çok geç artık

Çok geç...

Dayan ruhum

Bu acıya dayan

Çaresizim

Çok geç...

Bir günüm daha geçer mi?

Sensiz darmadağınım,

Yapayalnızım,

Sığındığım limandı

Bu aşk

Nolur kalbine bir bak ah!

Ben oradayım.

Beklemekle dinermi sızı

Sessizliğinin yok mu ilacı?

Gün be gün kanarken

SES(N)SİZ YALNIZLIK'DIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin