*15*

73 2 0
                                    

Nefesim kesiliyordu ne olacaktı şimdi. Kolları bütün vücudumu sarmıştı.

- Bu bu yaptığın doğru değil Deniz

-Biliyorum

-Neden peki?

-(Verebilcek onca cümlem varken susuyordum sadece onun bana ait olduğu hissetmek istiyordum. )

-Neden Deniz

-Özlüyorum

-Evet Ekini özledin sayıklıyordun.

-Neeeee

-Duydun işte

-Özlediğim o değil  ki kokun

Şimdi ne cevap vericektim.Kendimi bu tuzağa bizzat kendi ellerimle düşürmüştüm.

-Deniz:Cevap vermemişti bu iyi birsey miydi?Aklıma sürekli Edizin de ona böyle sarıldığı ve aynı kokuyu içine çektiği geliyordu.Dahada sardım onu fazlasıyla...

-Deniz yapma canımı acıtıyorsun

-Pardon bir an dalmışım

Ben ne olduğunu daha anlamadan beni yüzüne çevirdi. Gözlerimin içine gelip oturmuştu sanki ve ben öylece bakıyordum.

Nefesi hızlanmıştı ve ben ona karşı koyamamaktan korkuyordum.

-Öylece okyanus gözleri ile bana bakıyordu nefesi dudaklarımın arasından içime karışıyordu.Biraz daha yaklaşsam hatta dudaklarına dokunsam kızar mıydı?

Okyanus:Hayatımın ilk öpüşmesi böyle mi olmalıydı. Yarın bunu hatırlamıycaktı.

-Gittikçe yaklaşıyordum.Öpmek için bu kadar yaklaşmısken kaçırmasıyla hayal kırıklığına uğramıştım.Belkide Edizle bunu yapmıştı o yüzden istemiyordu.Bunu düşünmek bile beni öfkelendiriyordu.

-Gitmelisin

-Neden?

-Ait olduğun yer burası değil, ben değilim

-Peki(Ah be hırçınım ben sana aitim sende kayboldum sende buldum kendimi bunu bize yapma)

-Yine yine sadece bir peki gelmişti.Neden en olmadık yerlerde sadece bu kelimeyi kullanıyordu.

-Özür dilerim hoşçakal

SES(N)SİZ YALNIZLIK'DIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin