*7*

82 2 0
                                    

Bugünün etkisinden olmadık rüyalar içindeydim.Ediz ile Okyanusu beraber olarak görüyor sürekli kendime öfkeleniyordum.Sıçradığımda yanımdaki manzara eşsiz bir güzellikti.Yüzüne uyurken bile gülümsemesi oturmuştu. Saçları rüzgarla ahenk edip savruluyordu.Durdum yüzüne dokundum soguktu.Sessizce kucakladım içeri yatağa bıraktım.

Okyanus:Yüzümde sıcak elini hissettiğimde uyanmıştım.Kalbimin sesini duymaması için nefesimi tutuyordum.Beni kucağına aldığında dahada yakındım nefesi içime girip bütün hücrelerimde dolaşıyordu.

-Onu uyurken izlemek mükemmeldi.Yanımdaydı.Gitmemişti bende kalmıştı üzerini örttüm. Bu manzarayı bırakmak istemesemde salona geçip yattım. Korkuyordum onu ürkütmekten.Oysa geceye onla veda edip sabahı birlikte karşılamak vardı.Sabahın ışıkları evin içine kadar sızmıştı.Kalktım hemen Okyanus u görmek ve onun orda olduğunu bilmek istiyordum ama yoktu gitmişti.

-Uyanmadan yüzünü seyredip eve kaçmıştım.Kapının önüne gelince evdeki gerçek aklıma gelmişti.

Yavaşca içeri girdim.Ediz hala uyuyordu.Güzel bir kahvaltı hazırlamak için uğraşmaya başladım.Denizi de davet edicektim.Birden kapı çaldı o kadar gürültü yapıyordu ki başım çatlamak üzereydi. Ne olduğunu anlamamışken kalabalık içeri doğru ilerledi.Herkes bir alkış ve bravo sesleri yükseliyordu.Deniz kapıya yaslanmış öylece bakıyordu.

Deniz:Evet işte kendini tebrik et bakalım ne hale getirdiğin eserini izle daha kazanamadan kaybettin gece yanımda uyurken gökyüzünden kayan yıldızla tuttuğum yıldızımda elimden kaydı. Gözlerimden sözler çıkıcakmış gibi kaçırdım gözlerimi ama o karşımda tüm masumiyeti ile duruyordu.

Gürültüde zorda olsa hosgeldiniz diyebilmiştim herkes Edizin başındaydı dünki kızda ama daha samimiydi Edizin üzerine atlamıştı.

Ediz:Günaydın siz gitmemiş miydiniz?

Herkes seni almaya yada görmeye geldik en son burda kapıda bıraktık dedi.

Ben sanki yerin altındaki katlarda gezip duruyordum.

Dalmışken bir el uzandı.

-Merhaba ben Ekin ve şurda yatan sarhoşun kardeşiyim.

Gülümsedim Merhaba diyebildim.

Ediz:Kusura bakma Okyanus senide zor durumda bıraktım aldırma onlara kendi aķıllarında senaryolar yazmışlardır çoktan bu gürültü ondan.(Aslında bende tam bunu istemiştim bizi yakıştırsınlar imalarda bulunsunlar gece kalmak için uyuyormuş gibi yapmam işi garantiye almıştı ama evden gitti nerde kalmıştı.Evedeki kokusunu içime çekmiştim fotoğraflarına uzun süre bakmış onun yanımda olduğunu hayal etmiştim. )

SES(N)SİZ YALNIZLIK'DIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin