*22*

91 2 0
                                    

Elimi Denize doğru uzattım. Şaşkınca bana bakıyordu.

-Elimi mi tutmak istiyordu.

-Anahtarı verir misin?

-Şaşkınlıgım kısa sürede geçmiş elimi cebime atıp anahtarı arıyordum avucumun içinde olmasına rağmen..

-Yok bulamıyorum burda kal

-Kalamam Deniz zorlama lütfen

-Istasyonda saatlerce kalabiliyorsun ama

-Ne dedin sen nerden biliyorsun bunu

-Beklediğin kimdi merak ediyorum

Ellerini göğsünde birleştirip aptalca bir sırıtma sergiliyordu

-Hiç aptal bi düşünce

Bu adam nerden biliyordu benim tren istasyonuna gittiğimi beni takip mi ediyordu.Oysa ben onu gördügüm günden beri hiç gitmemiştim.

-Sen bunu nerden biliyorsun söyle

-Sen kimi beklediği söylemezsen bende sana cevap vermem.

AŞKI diye fısıldadım.

-Birine mi aşıksın?

-Hayııırrr

-Çok garipsin çözemiyorum seni gerçekte hangi Okyanussun?

-Şimdi söyle nerden biliyorsun

-Başka zaman anlatırım özel olmasını istiyorum

Bende onun gibi yapıp sadece

-Peki

diyip anahtarı aldım aşağıya indim . Kızgındım!Öfkeliydim!Darmadağındım birde bu istasyon meselesi eklenince tam olmuştu.

Eve inip önce kendimi duşa attım Bahar hala ortalıklarda yoktu . Hemen aradım ama cevap vermedi.Uykunun kollarına teslim olmak en iyisiydi.Merdivenlerden tak tak sesler yükseliyordu.Bahardır diye kapıyı açtım.

-Selam canım

-Ekin iyi misin?

-Süper Denize geldim onda kalacağım.

Deniz seslerin duymuş olmalıydı ki kapıyı açtı.

-Deniz ben geldim sana geldim beni alır mısın?

-Ekin burda ne işin var?

-Çok soru sordun kapıda mı kalacağım beni kucağına al.Çok içmişsin seni eve bırakıyım Ediz nerede?

-Ooo mu Baharla evdeler

Doğru mu duymuştum Ediz benim en yakın arkadaşımı evine mi atmıştı.Denizle öyle bakakalmıştık.Sanki yüzündeki ifade memnun gibi duruyordu bense öfkeden deliye dönmüştüm.

Ediz:Okyanusun arkasından Denizde gidince öfkeden kadehlere sarılmıştım onunla beraber farkında olmadan Baharada.Arabaya bindik kendinde değildi eve bırakmak istedim ama sonra....

Eve zor bela çıkmıştık beni istediği her hareketinden belliydi.Yaklaştım kokusunu duymak istedim ama Okyanus gibi kokusu içime dolmuyordu.Yatağa öylece bırakıp odadan çıktım oysa ne olduğunu bile anlamadan uykuya bırakmıştı kendini.

-Denizin Ekinle uğraştığını görmek istemiyordum . Kapıyı hızlıca kapattım. Onlarsa yukarı dogru çıkıyor dahası Deniz onu kucağında taşıyordu.

-Uyu Okyanus uyu artık düşünmemeye çalış yarın sınav sonrası burdan gitmek.

-Ekini zor bela eve çıkarmıştım.

Şimdi gelde bu durumdan sonra kıza açıklama yap bitmiştim ben.Ekin üzerime geliyor sürekli elleriyle beni taciz ediyordu.

-Ekin yeter yapma

-Ama sen benimsin özgürüm o yüzden istediğimi yapmakta

-Ekin lütfen uyu sonra seninle konuşmam gereken konular var artık zamanı geldi ergen değilsin.

-Bir kere öpte öyle

-Olmaz

-Bak intihar ederim

-Birdaha asla Ekin anladın mı beni

-Peki tamam hadi beraber yatalım

Cok içtiği için uykuya sızması an meselesiydi.Mecbur kabul ettim.Surekli üzerime çıkıyor olması artık umrumda değildi. Tek düşündüğüm Okyanustu.

SES(N)SİZ YALNIZLIK'DIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin