LS 18 : Rescue Me

1K 69 27
                                    

Would you rescue me? Would you get my back?
Would you take my call when I start to crack?
Would you rescue me? Uh
Would you rescue me?
Would you rescue me when I'm by myself?
When I need your love, if I need your help
Would you rescue me? Uh
Would you rescue me?

_

"Ow, sakitlah!"

"Lagi sakit kalau kau melawan. Duk diam-diamlah, degil"

Lay menjeling Bil lama kemudian perlahan-lahan dia turunkan kedua-dua tangannya dari mukanya. Luka hirisan pisau masih lagi segar pada pipinya. Tangan kanan Bil mencelupkan kapas ke dalam botol antiseptik kemudian perlahan-lahan sapu luka Lay dengan kapas tadi.

Gadis berambut panjang itu mengetap gigi, menahan pedih. Tangan kiri Bil menekup wajah Lay, sebagai langkah awal takut-takut si Lay ni jauhkan muka dia.

"Bil.., sakitlah.."

Pandangan mata Bil menjadi lembut tatkala melihat Lay sebegitu. Ibu jari kirinya mengusap-usap pipi kanan Lay, perlahan. Mulutnya dibuka, suaranya bertukar daripada intonasi ganas dan demanding kepada lembut dan concern.

"Sabar eh sayang. Dah nak siap dah. Tahan sikit je lagi"

Mukanya didekatkan pada wajah Lay lalu dahi gadis tersebut diciumnya lembut. Gadis berambut hitam itu melepaskan keluhan lemah lalu badannya menjadi relax. Bil melontarkan senyuman kecil ke arahnya. "That's my girl"

Akhirnya, Bil menampal plaster pada pipi Lay kemudian dia hadiahkan ciuman sekilas pada pelekat tersebut. "There. At least luka kau takkan bernanah. You okay?"

Lay mengangguk laju. "I'm fine but Syaf isn't. Aku kena cari dia" Ujar Lay lalu bangun dari riba Bil untuk melangkah ke pintu. Tapi, pergerakannya terbatas kerana Bil menggenggam tangannya. "Hey, calm down for a minute. Syaf will be okay"

Lay mendengus kasar lalu menjeling Bil. "How you could be so sure? Tadi dia hampir kelar leher dia! Kalau aku tak halang tadi... Dia.. Dia.."

Bil perasan Lay mula tergagap, badannya juga terketar-ketar. Jadi, dia bangun lalu menarik Lay ke dalam sebuah pelukan hangat. Lay membalas lalu membenamkan wajahnya pada bahu Bil, cuba tenangkan diri dengan wangian Bil.

Kepalanya dicium Bil, lama. "She's stressed and thought all of these bullshits happened because of her. Give her some space and time for herself. Aku kenal Syaf, dia takkan buat keje bodoh" Pujuk Bil sambil mengusap-usap belakang Lay. Gadis berambut panjang itu hanya diam sebagai jawapan.

Punggung Bil dilabuhkan atas birai katil, tangannya menarik Lay bersamanya. Bibirnya tak lekang dari muka Lay, setiap inci wajah gadis tersebut diciumnya. Mata, dahi, pipi, hidung, dagu dan bibir.

Ciumannya pada bibir Lay kekal lama, dia cuba nak larikan minda Lay daripada Syaf. Lagipun, Lay lemah dengan benda-benda sebegini. Mata Lay dipejam, kedua-dua tangannya dikalungkan pada leher Bil. Tangan Bil dimasukkan kedalam baju Lay, cuba untuk meningkatkan lagi nafsu Lay.

Bibir Lay dilepaskannya kemudian dia menumpukan perhatiannya pada leher Lay pula. Diciumnya kulit putih tersebut lalu digigitnya perlahan. Lay mengerang, genggamannya pada rambut Bil semakin kuat. Bil menarik hujung baju Lay ke atas, cuba nak hilangkan sempadan antara tubuhnya dengan tubuh Lay.

Setelah baju tersebut ditanggalkan, Bil menatap wajah dan badan Lay lama. Tubuh Lay putih dan mulus, suci daripada segala parut yang Bil ada. Well, except 'parut' yang Bil sendiri buat ah. Tangan kanan Bil menjalar dari perut Lay ke dadanya. Lay meletakkan kepalanya atas bahu Bil, matanya ditutup, cuba untuk meresap masuk segala nikmat yang diberikan oleh Bil.

LoveSick (gxg) [√]Where stories live. Discover now