Bejutás

4.1K 125 2
                                    

-Kér valami ?- ajánlottam - esetleg egy teát?

-Nem, köszönöm , csak a kérdések miatt jöttem és , hogy esetlegesen magammal vigyem a Palotába.

-És ha szabad tudnom, ez mitől függ?

-A válaszaitól. -mondta , mintha teljesen egyértelmű lenne - Akkor kezdjünk is!

-Rendben van - feleltem , kíváncsi voltam , hogy mégis mire kíváncsiak a Palotában élők , egy magamfajtától .

-Először is - kezdett bele - Szűz még?

Kicsit sértőnek találtam ezt a kérdést , mindjárt így az elején belecsapnak a dolgokba, ez tagadhatatlan.

-Khm, igen uram , az vagyok . -Biztosítottam a férfit szüzességem el-nem vesztéséről.

És így jöttek , abszurdabbnál abszurdabb kérdések , mire a végére nem értünk.

-Rendben , semmi problémát nem véltem felfedezni -mondta, miközben a köteg papírjait igazgatta az asztalhoz ütögetve. -Már csak a szabályokat kell tudnia - mondta

1.  A királlyal , és családjával nem kerülhet  semmiféle kontaktusba, ön egy takarító , nem pedig a Herceg szeretője

2. A folyosókon lehajtott fejjel kell közlekednie ha valakit lát , legyen az őr - ágyas - inas . A magával egy épületben lévők előtt nem kell lehajtott fejjel elmennie.

3. Amilyen parancsot/utasítást kap , amint lehetősége adódik , illetve fontossági szempontból kötelezően el kell végeznie.

4. Véletlenül sem megy a királyi lakrész területére.

5. Önnél rangosabb személyhez csak az ő / más személy engedélyével szólhat

Így mentek a szabályok , elég sok volt, és amint már említettem , a megszegésükért büntetés jár. Halál / kínzás / száműzés .. változó . De mind kegyetlen. Voltak más szabályok is, de azok rám lapvetően nem tartoztak , mert a Herceggel kapcsolatos dolgokhoz nekem nem igazán van közöm.

-Kisasszony , pakoljon össze , nem kell sok minden , hisz ott kap majd mindent amire magának szüksége lehet - Utasított a férfi , nekem pedig nem volt választásom , cselekedtem .

Összepakoltam. Az egyenruhás, már az ajtóban várt , és elvette kezemből a csomagot. Elbúcsúztam a családomtól , és azzal biztattam őket , hogy havonta  most már több pénz lesz az ételre, és a ruhákra és , hogy sietek haza , nagyon szeretem őket. 

Beértünk a Palotába , ahol a kezembe nyomták a személy leírásomat , mondván ezzel várakozzak.

Név: Sophia Hazel

Kor: 18 év

Haj: Hátközépig érő, enyhén hullámos, szőke

Szem: Tengerkék , közepén kevés zöld

Magasság: 176cm

Testsúly: 51 kg

Alak: Formás , keskeny csípő , átlagos mellbőség

Láb méret: 37

Hű anyám , hát , ezek mindent tudnak - motyogtam

-Sophia Hazel - Hallottam meg a nevem - erre jöjjön! - Mondta egy ismeretlen nő

A Herceg SzerelmeWhere stories live. Discover now