Másnap elég rosszul voltam . Szédültem, rossz kedvem volt . Legszívesebben csak aludtam volna , a Herceggel az oldalamon , összebújva , négyesben .
Hihetetlen volt ez az érzés . Persze nem az , hogy rosszul voltam , mert az nyilvàn nem volt jó . Sokkal inkább az az érzés amit a gyermekeimmel és a Herceggel kapcsolatban éreztem .
Szeretet volt a szívemben , aminek sajnos vegyülnie kellett a félelemmel . Biztos voltam abban , hogy a Király nem hagyja annyiban ez a házasságot .
Tudom , hogy nem kedvel engem . És el is fogadom . De attól felek , hogy a Herceggel vagy velem és a gyermekeimmel fog valamit tenni annak érdekében , hogy megakadályozza a Herceggel való házasságunkat .Nem szeretném se a leendő Királyt , sem a gyermekeimet veszélybe sodorni . Én vagyok az mindannyiunk közül , akinek a legkevesebbet ér az élete. A gyermekek a Herceg gyermekei . A Herceg , pedig maga a Király fia . Én nem vagyok senki , és ezzel a király is tökéletesen tisztában van.
A saját fiát nem bántaná, de a szerelmét màr könnyedén . Tudom , hogy a király nem akarja hogy mi ketten összeházasodjunk. Azt akarja, hogy a fia egy rangos nőt vegyen el . Nem pedig egy olyat mint amilyen én vagyok .Úgy döntöttem, hogy elkezdem tartani a Herceggel való távolságot , mert nem akartam hogy fájdalmas legyen a búcsú, ha arra kerül a sor . Márpedig előbb vagy utóbb arra fog .
Az ágyban feküdtem , amikor a Herceg bejött a szobába.
-Jobban vagy? -nézett fel szemembe
-Igen -válaszoltam , mire megkönnyebbülten indult felém .
-Örülök - dőlt le mellém az ágyra , majd hasamra rakta kezét, mire én elhúzódtam
-És milyen volt a napod ? - tettem fel a kérdést a semmiből. Furcsán nézett rám, gondolom nem értette miért csúsztam arrébb.
-Minden rendben ment, de -kezdte
-És holnap mit csinálsz? - vágtam közbe , nem engedtem , hogy feltegye a kérdést amitől rettegtem
-Itt leszek veletek -mondta nyugodtan , de hallani lehetett rajta az idegességet a reakcióm és hárításaim miatt -Mi a baj -kérdezte kis szünet után
-Semmi , én csak , csak . Nem semmi -hadartam el neki az egészet - semmi . Igazán semmi - javítottam ki magam lassan.
-Valami mégis van , mert nagyon fura vagy -húzta össze tökéletes szemöldökét .
-Nem , tényleg nincsen semmi Harold! - mondtam kicsit határozottabban , hogy megértse
-Hát jó. Akkor elmegyünk enni?
- Hát , nyugodtan menj , és majd később megyek ,most lefürdök - dadogtam neki , és próbáltam úgy beszélni , hogy elhagyje
-Az isten szerelmére Sophia Hazel ! -szólított meg szigorúbban - mondd már el , hogy mi nyomja a lelked , mert én így nem tudok segíteni neked.
-Semmi bajom nincs , csak nem vagyok éhes. Inkább fáradt , szóval megyek is lezuhanyozok , aztàn elmegyek aludni .
-Mikor ettél ma utoljára ?
-Délben , a szobalány hozott gyümölcsöt
-Gyümölcsöt?
-Igen
-Te gyümölcsöt ettél egész nap ?
-Igen , nem igazán kívántam mást
- Egy kismamának igazán enni kéne főt ételt is! - mondta szemrehányóan
-De ha egyszer nem kívánom ? Nem tudom megenni
-De kell a rendes étel ahhoz , hogy a gyermekeink szépen fejlődjenek! - már egyre hangosabban mondta a magáét , engem pedig nem érdekelt tovább , folytatni kezdtem azt , amit elkezdtem.
-Igen Felség , már indulok is magával vacsorázni -váltottam hivatalosra
-Most mégis mit művelsz?
-Semmit , Felség .- néztem a földet
-Ezzel ne szórakozz! Nem fogsz nekem bűntudatot okozni , mert nem bánom azt , amit mondtam!
-Megértem. Már megyek is vacsorázni - majd lehajtott fejjel elindultam mellette , amikor megragadta a felkaromat
-Mit csinálsz? Játszol velem? Mert ha igen , tudd , hogy ez elég veszélyes dolog
-Nem , Felség , csak megadom a tiszteletet a Király fiának
-Ezt most nem értem
-Elkezdett úgy viselkedni , mintha a munkája lennék , de én nem szeretnék a Herceg munkája lenni . Vacsorázhatnék , hogy aludni mehessek a szobámba?
-Ez . Ez most . Ez az egész az Apám miatt van?
-Kérem - szóltam -me..
-Ne! Ne magázz !
-Dehát én csak
-Most menj enni , majd utánad megyek
-Igen Felség. - indultam el hátrafelé , az ajtó előtt megálltam és fejet hajtottam a Hercegnek . A szerelmemnek .
ESTÁS LEYENDO
A Herceg Szerelme
Romance18 éves vagyok . A nevem Sophia Hazel , egy elég szegény családból származom. Éppen ezért döntöttem úgy, hogy jelentkezem munkáért a Palotába . Azért, hogy kisegítsem a családomat ; két húgom, és édesanyám. A jelentkezésemet (másokéval együtt) háro...