—————Harold Herceg szemszögéből —————
Sophia kirohant a szobámból. Megértem . Nem voltam vele emberséges .
Nem érdemelte meg, hogy úgy bánjak vele, mint a többi ágyasommal, de kénytelen volta, csak így tarthatom fent a tiszteletet .
-Fiam mégis mit műveltél már megint? - Rontott be édesanyám a szobámba
- Mi rosszat csináltam már megint anyám?
-Erre vagyok kíváncsi , édes fiam! Az imént láttam egy Ágyasod kirohanni innen , ráadásul sírva. Még sosem láttam őt. Nincs kedves elmondani , hogy őt , mégis honnan szedted össze?
-Ő , nos ő csak egy Takarítónő.
-Egy Takarítónő? Mégis mit henteregsz egy takarítóval Trónörökös létedre ?
-Csak volt. Most már egy Hölgy. Vagyis az egyik Ágyasom , Anyám . Csak nézz rá! Gyönyörű egy Takarítónőnek. Sok Ágyasomnál is szebb. Vagy akár az összesnél!
-Ha Takarítónőként jött ide, akkor valószínűleg nincs rangja, Fiam, elég legyen! Még csak ne is álmodozz!- Mondta anyai szigorával
-Nem álmodozom . De azért amiért ilyen posztba került, legalább egy szebb jövőt biztosíthat neki a Palota. Házasodhat rangos férfihez , és nem kell majd úgy élnie, ahogy eddig tette!
-Házasodni rangos férfival , csak addig tud , ameddig szűz! Az előbb történtekből kiindulva, már mégsem házasodhat annyira rangos férfival.
-Nem volt semmi ! - Kezdtem -Nem volt része aktusban , nem jutottunk el olyan messzire
-És mégis miért hagytad? Talán nem akarta? Ha így is volt , te nem arról vagy híres Fiam , aki egy nő kedvéért megszakít egy aktust!
-Nem Anyám . Ezt nem értheted. Kérlek hagyd el a szobámat , és szólj Ericnek , hogy vigyen a Hölgy szobájába egy üveg bort , és figyeljen rá , természetesen az ajtón kívülről.
-Rendben van Fiam , de ezt nem húzhatod sokáig .Meg fogom említeni ezt Édesapádnak is, szóval huzamos időn belül gondold át válaszaid. - Mondta , majd elhagyta a szobámat
YOU ARE READING
A Herceg Szerelme
Romance18 éves vagyok . A nevem Sophia Hazel , egy elég szegény családból származom. Éppen ezért döntöttem úgy, hogy jelentkezem munkáért a Palotába . Azért, hogy kisegítsem a családomat ; két húgom, és édesanyám. A jelentkezésemet (másokéval együtt) háro...