Az órák

3.6K 115 1
                                    




7-kor keltem , a Herceg már nem volt ott az ágyban .

A kis sámlin az ágy végében , egy gyönyörű ruha volt elfektetve, rajta egy cetlivel

---Ezt viselje ma, Kedves---

Elmentem a fürdőszobába átöltözni , s mire kijöttem, már ott várt egy inas , aki közölte velem , hogy kövessem, és elvisz az első tánc órámra


Ott álltunk a terem közepén , a tánctanár fogta a derekam miközben irányítani próbált . Egyébként meglepően jól ment, elsajátítottam pár alap lépést.

Ezt követően , ugyan abban a teremben, következett a másik órám , amiről közölték , hogy történelem lesz . Amikor még futotta rá, iskolába is jártam , de nem említettem meg , így könnyebb is volt, meg jó is volt az ismétlés.

A történelmet kimondottan szerettem, élveztem hallani a sok történetet , némelyik bizarr volt ugyan , de nagyon szerettem ezt tanulni , és örömmel töltött el , hogy van rá lehetőségem itt, pont a Palotában tanulnom ezt .

Az óráimnak vége lett. Eljött az ebéd idő , de én nagyon félem .

Féltem , hogy az előkelő , és gyönyörű Hölgyek közül kilógok majd , és e miatt , nem leszek nekik elég szimpatikus.

Beléptem az ebédlőbe, egy hatalmas , kupolás épületbe, ahol középen U alakban voltak elrendezve az asztalok. Középen egy nagy trón állt , kétoldalt mellette szintén , az egyik nőiesebb , a másik pedig sokkal inkább fiatalosabb , mint a középső .

Lefagytam.

Nem tudtam , hogy a királyi család , együtt étkezik a Hölgyekkel , és ágyasokkal.

Még sosem láttam őket. Abban biztos voltam , hogy nem leszek bemutatva nekik , de örömmel töltött el , hogy a Hercegnek volt bátorsága engem , egykori takarítónőt elhívatni ide. Persze az is lehet, hogy ők nem ismernek senkit , ezért egyáltalán nem lesz feltűnő az , hogy egy fővel több lett ebben a helyiségben . Már voltak bent páran , én pedig nem tudtam , hogy hova kellene leülnöm , ezért odamentem az első Hölgyhöz akit megláttam , és megkérdeztem tőle , hogy mégis mit kéne tennem

-Ne haragudjon - Pukedliztem , erre ő csak egy aprót biccentett felém  - Meg tudja mondani , hogy nekem hol kell helyet foglalnom ?

-A Herceg szabja az ültetést - Kezdett bele- nem tudjuk pontosan  , hogy mi alapján , de azt feltételezzük , hogy azokat ülteti magához közelebb , akik fontosabbak neki. -Fejezte be- Ön minden bizonnyal... - hagyta , hogy folytassam , mert nem tudta a nevem

-Sophia Hazel  - segítettem ki

-Igen , Sophia Hazel  , nos ,sokat hallunk magáról mostanában , én a helyében a Herceghez közelebbi székeket nézném meg , de segíthetek , ha gondolja

-Megtenné ?

-Persze, de siessünk , mert nemsokára dél

Nem gondoltam volna, hogy egyből egy ilyen kedves Hölggyel elegyedek beszélgetésbe , dehát ezek szerint , tényleg hatalmas mázlim van .

Nem sokkal később megtaláltuk a helyemet, nem is olyan messze a Hercegétől, konkrétan három üres hely volt köztünk , az is csak azért, mert közvetlen a Királyi család mellé , nem lehetett leülni .

Mielőtt el ment volna mellőlem  a hölgy , megragadtam a csuklóját.

-Ne haragudjon - Néztem  a kezem után , ami ilyen hirtelen ráfogott vékony karjára.

-Igen? - fordult vissza felém kedvesen , ügyet sem vetve hirtelen mozdulatomra

-Megtudhatnám a nevét? Nem nagyon ismerek senkit itt

- Ó , a nevem Lia , Lia Ross - mondta kedvesen , majd a helyére ült, nem is sokkal messzebb tőlem , köztünk csupán kettő darab szék helyezkedett el.

Szépen lassan jöttek a szebbnél - szebb Hölgyek , majd pontosan délbe,  a harang szóra, kinyílt az ajtó , és belépett rajta , elöl a Király , karjában a Királynéval , mögöttük pedig a Herceg . Miután elfoglalták helyeiket , minden inas sürgött- forgott , hozták , és vitték az ételeket , majd amikor már a desszertel  is mindenki végzett , minden Hölgy egytől-egyik ( példájukra én is ) többé - kevésbé egyszerre felálltak , és elhagyták a termet.

Én is így tettem , majd ez után visszamentem a Herceg szobájába

A Herceg SzerelmeUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum