Szex?

2.6K 70 3
                                    

A forró, bársonyos víz tökéletesen simult bőrömhöz , a hab, pedig mint tulajdonképpen egy réteg , 10 centivel a vízen úszott . Epres - málnás illata csodálatos volt , ebben a fürdőszobában minden tökéletes volt . Mióta itt lakom , kialakult egy rész nekem , ahol az én dolgaim vannak , bár többnyire minden cuccom, mindenhol ott van, szóval teljesen feleslegesnek éreztem ezt az intézkedést , de a rendszerezés ötlete , az jó volt . Megelégedve a környezetemmel , fejemet hátra hajtottam a kád szélére , és becsuktam a szemem .
Meghitt nyugodtságomból , a hasamból jövő rúgás keltett ki .
-Ah - nyögtem fel hirtelen a tompa fájdalomtól , amit az egyik bennem rejlő manó okozott .

-Mi az ? - kapta fel hirtelen a fejét Harold

-Csak a baba . Vagyis babák - mosolyogtam rá - az egyikük rúgott egyet

- Azt a 3 hónapos kismama megérzi ? - hitetlenkedett a Herceg

-Én mindenféleképpen meg érzem . A kérdés , hogy a 3 hónapos baba rúg -e , de nem valószínű , hogy más tette volna ezt  - Nevettem fel

-Jól van , én sem tudhatok mindent - fröcskölt le vízzel

-Nem is kell

Két lába közé ültem , karjaim átvetettem vállán , és lassan , csókba húztam őt . Kezei nyakamról , hátamra  csúsztak , és onnan le , egészen a fenekemre. Erősebben, akaratosabban kezdett csókolni
-Akarlak - lihegte a számba

-Én is , de nem lehet - nyögtem , de ez a válasz nem igazán tetszett neki . Eltolt magától , és kérdően nézett rám

-Miért ?

- A gyerekeink életét akarod kockáztatni?-Tettem fel teljesen komolyan gondolva a kérdést . Mert én nem .

- Nem lesz semmi bajuk . De nekem , kell a kielégülés, vágyom rá

-Én addig nem szeretkeznem veled , amíg meg nem születik ez a két baba. Lehet , hogy most ilyen könnyen összejött. De ne felejtsd el , hogy a párodként , sokkal több súly nehezedik majd mindkettőnkre , és tovább kell majd próbálkoznunk , örökösökben reménykedve . Lesz rá bőven időnk , de most ne rontsuk el .

-Ez nevetséges - közölte - nem akarok semmit jobban , csak téged és ezeket a gyerekeket . De e mellet szükségem van a testi kielégülésre is.

-Akkor csináld mással . Mert ameddig meg nem szülök, addig nem szexelek.

-Ezt te sem gondolod komolyan!

-Nem hát! De ha annyira dugni akarsz valakivel , akkor csak rajta !  Elvégre a Herceg vagy! Senki nem mondhatja meg hogyan cselekedj! Azt teszel amit akarsz, mindenki a kívánságaidat lesi!
Én is ezt tettem , mert beléd szerettem , és most itt veszekszünk azon , hogy ikrekkel várandósan , 18 évesen , miért nem fekszem le veled ! - kiabáltam úgy , mint még soha. Teljesen kihozott a sodromból azzal,hogy komolyan is gondolta amit mondott.

-Nem Foglalkozom ezzel tovább , elég volt mára  ez a sok minden

azzal kiszállt a kádból derekára tette a törülközőt és kisietett a fürdőszobából. Nem akartam utána menni. Vártam még egy ideig hátha visszajön, aztán meguntam a várakozást És felvettem puha selyem hálóingem. Ez még a vékonyka énemre passzolt, így kismamaként eléggé feszült pocakomon a vékony anyag.  Csendben kisétáltam a fürdőből , És arra a nem meglepő tényre lettem figyelmes hogy a Herceg nincs bent a szobába.

A Herceg SzerelmeWhere stories live. Discover now