Elindultam vacsorázni , és hallottam , ahogy a Herceg mögöttem jön , de tartja a tisztes távolságot , mert nagyon jól tudta, hogy megbántott azzal , amit mondott és csinált.
leültem enni , de nem a szokásos helyemre, hanem kettővel odébb . Nem akartam Harold közelébe menni .
Kihozták a vacsorát kettőnknek. Egyszer sem néztem fel, de még így is éreztem magamon tekintetét. Már magamba erőszakoltam a húslevest, ami nem mellesleg egyáltalán nem esett jól, mert úgy éreztem , ahhoz , hogy jól legyek , és jól is érezzem magam , egy forró fürdőre és alvásra lenne szükségem , de e helyett itt ülök az asztalnál a Herceg akaratából. Nevetséges.
Miután mindent magamba tuszkoltam , amit kihoztak elém , ami egyáltalán nem is volt kevés, tekintve arra ,hogy nemcsak babát , hanem babákat várok. Kicsit rosszul lettem, így úgy döntöttem , hogy most már tényleg itt az ideje annak, hogy elmenjek a szobámba végre, Így felálltam a székről, mosolyt erőltettem az arcomra , és fejet hajtottam a Hercegnek.
-Engedelmével- mondtam közben , majd elindultam. Mikor a kilincshez értem , megszólított.
-Sophia várj! -mondta, majd sietősen felém indult
-Ne, kérlek hagyj !
-Kérlek - nyúlt a karom után , amit én elhúztam előle
-Én kérlek , hogy most hagyj menni . Elég volt mára.
-Apám keze van a dolgokban , igaz? Ő beszélt rá , hogy távolodj el tőlem.
-Itt nem erről van szó -már még rosszabbul lettem ,a könnyeim gyűlni kezdtek a szememben-most arról van szó , hogy te hogyan viselkedsz Harry! Kérlek , had menjek !
-Nem menekülhetsz el a válasz elől
Úgy tettem , mintha , meg sem hallottam volna a szavait, csak siettem a szobámba , hogy végre aludhassak . Így is volt, nem is fürödtem , nem volt már kedvem hozzá, szóval csak befeküdtem az ágyba, és el is aludtam. Nem sokkal később , fel i keltem , mert iszonyatosan kellett pisilnem. Kiszaladtam a mosdóba, és vissza indultam aludni , de amikor az ágyhoz értem , hihetetlenül rosszul lettem , és egyik kezem a számra , másikat a hasamra tapasztva futottam vissza , hogy a wc fölé hajolhassak , és kijöjjön minden, amit a mai este folyamán magamba erőltettem. Már amúgy sem akartam akartam megenni azt a sok mindent, de tulajdonképpen , nem igen volt más választásom .
Már vagy másfél órája ültem a földön, amikor hajnali négy felé végre elindultan . Borzasztóan fáradt voltam.
-Sophia! -
Kopogásra keltem , de nem a finom , kedves kopogás volt, sokkal inkább az ideges kopogás féle. Még mindig nem keltem fel teljesen , így eszembe sem jutott az , hogy válaszoljak , vagy esetleg kinyissam az ajtót.Nem is kellett, mert az illető kinyitotta azt, az ajtó kicsapódott, és a két gyönyörű zöld szempár ijedten mért végig engem , és láthatta milyen karikásak a szemeim , és , hogy hogyan nézek ki .
-Mi történt veled?
-Semmi Felség- néztem a lábait
-Elég ebből a formalitásból! Sophia , az Isten szerelmére , mondd el , hogy mi a problémád, és , hogy mi történt veled az éjszaka!
-Csak rosszul lettem este, és elaludtam
-Itt töltötted az éjszakát a kövön? - Célzott ezzel a csempés fürdőszoba padlójára
-Nem igazán volt választásom..
-És mi volt?
-Minden ki jött belőlem , amit az este folyamán magamba erőltettem.
-Ne haragudj
-Ez nem így megy, érted ?
-Tudom , és sajnálom , nem akartam parancsolni neked
-Még csak éppen megismertelek , és úgy beszélsz hozzám , mintha egy ügyfeled lennék Harold, és én ezt nem szeretném . Nem esik jól , hogy megmondod mit tegyek , és kioktatsz , ha valami nem úgy sül el , ahogy kellene.
-Megértelek. De mi van a nap többi részével ? egész nap kerültél . Mégis mi van veled?
YOU ARE READING
A Herceg Szerelme
Romance18 éves vagyok . A nevem Sophia Hazel , egy elég szegény családból származom. Éppen ezért döntöttem úgy, hogy jelentkezem munkáért a Palotába . Azért, hogy kisegítsem a családomat ; két húgom, és édesanyám. A jelentkezésemet (másokéval együtt) háro...