A hír

6.7K 138 0
                                    




Még mindig nem tudjuk, hogy megyek-e vagy sem. Anya nem ragaszkodik hozzá . Az állítja, nagyobb segítség lenne, ha a húgaimra figyelnék , ahelyett , hogy elköltözzek , ki tudja mennyi időre.

A kisebbik húgomnak, Natalianak is ez volt a véleménye . A nagyobbikat , Emát , nem különösebben érintette meg a dolog. Mindig is tudtam , hogy valami fúrja az oldalát. Talán az , hogy szebbnek találtak nála. Igen , tisztában vagyok azzal , hogy a körülményekhez képest szép nő lett belőlem , de nagyon-nagyon messze vagyok az önimádattól . Nagyon. Messze.

Sőt. Néha kimondottan utáltam azt , hogy az alakom olyan , mint az ideál . Keskeny derék, kerek popsi , és elegendő méretű mellek. Nem szeretem magam fényezni. Egyáltalán nem szeretek magamról beszélni , de ebben a levélben kénytelen voltam magamról pozitív tulajdonságokat megemlíteni. E mellet nyilván kérték minden jelentkező negatív tulajdonságait is. Az összeset, amit leírtam , és magamra vállaltam. Makacs vagyok . Eléggé. És ez , egy elég rossz tulajdonság , de kénytelen voltam megemlíteni , mert a jelentkezési lapban áll , és a törvény szigorú. Túl szigorú.

6 nap telt el a levelünk beküldése óta. Azt mondják , minél hamarabb jön a leveled, annál nagyobb esélye van annak , hogy felvették dolgozni.

Már másfél hete nem jött semmi. Elkezdtem munkát keresni itthon . Rég feladtam azt , hogy mehetek a Palotába , amikor is kopogást hallottunk az ajtón. Nem igazán járt hozzánk senki , ezért kezdtem reménykedni , és az ajtóhoz siettem

-Jó reggelt ! - mondta a magas egyenruhába öltözött férfi.

-J-jó reggelt- mondtam dadogva, mert kicsit meglepődtem a férfi láttán

-Tudomásom szerint , itt lakik Sophia Hazel , érte jöttem !

-Én lennék az..

-Remek , feltennék magának pár fontos kérdést, amitől függhet a Palotában való megjelenése.

-Rendben , fáradjon beljebb ! - Utasítottam őt finoman , majd becsuktam az a férfi után az ajtót.

A Herceg SzerelmeDonde viven las historias. Descúbrelo ahora