A katona, aki elment a Hercegért , nagy léptekben , jött a kapu felé.
-Jöjjön, a Herceg a lakosztályán várja.
Ezek után , én nem megyek a Herceghez. Csak úgy elküldött,egy ismeretlen Herceghez , egy veszélyes emberhez.
A kádamban próbáltam lemosni annak a mocskos fickónak az érintéseit, de nem jártam sikerrel. Minden porcikám fájt. Láttam magamon a lila foltokat , tükörbe nézve pedig a nyakamon néztem végig, ami szintén borzasztóan festett.
Majd a hasamra néztem. Körülbelül már 7hetes terhes vagyok . Látszik a hasam, ahogy a foltok is rajta , amit a férfi okozott nekem. Már rajtam volt a fehérneműm , és a köntösöm, hajam fel volt kötve , már készültem az ágyba, de az ajtó kinyílt , és sóhajtást hallottam.
-Ahh , hát itt van! - nem fordultam meg. Nem akartam neki megbocsájtani azt amit tett - Mi történt? Az őrök mondták , hogy koszos, és foltjai vannak. Ugye ezt csak kitalálták ? Frederick Herceg nem olyan , aki ilyesmit tesz.
-Nézzen rám! A maga gyermekét várom , és elküldött egy beteg emberhez , mert azt hitte nekem jó lesz ott. - Ezt kimondva megfordultam , és kikerekedett szemekkel mért végig , tetőtől - talpig.
-Sophia , ha tudom , hogy ilyet tesz , soha nem küldöm magát oda. A gyermek életét , pedig nem kockáztattam volna , semmi pénzért.
-Ez nem holmi gyermek! -emeltem meg a hangom , hasamat fogva - Ő a Maga gyermeke, a Herceg gyermeke! És maga ebben a tudatban elküldött innen , egy olyan helye , ahol erőszakkal kényszerítettek tetteimre!
-Tudom! Rossz döntést hoztam , de most épségben itt van ,a gyermekemmel együtt. És ez a lényeg. Ezzel , már van érvem arra, hogy magával legyek , nem pedig valami Eviline-el.
-Mert valószínűleg , a Király és a Királyné , sokkal jobban fognak engem kedvelni , ha meg tudják , hogy teherbe estem tőled! Én, egy szolgálólány!
-Már régen nem csak egy szolgáló! Ön , az az Ágyasom , aki kielégíti a vágyaimat . Minden mértékben. Ön a Kedvesem , már csak nem is az Ágyasom. Maga a szívem választottja , Sophia.
Le roskadtam az ágyra , sírni kezdtem , és nehezen vettem levegőt .
-Hogyan hihetnék magának? Miért kéne elhinnem mindazt, amit állít. Különben is a Szüleid sosem ismernének el engem , az ő szemükben mindig egy szolgáló maradok .
-Csak hidd el , hogy meg tudom oldani -kezdett tegezni , leült mellém , egyik kezével àtölelt , míg a másik kezét a hasamra helyezte - Együtt megoldjuk . Már hárman vagyunk - lassan közelíteni kezdett ,majd szájon csókolt .
Így voltunk egy ideig , mikor lassan elkezdett elfektetni az ágyon, kezével végigsimított államon , majd derekamon , de muszáj voltam elhúzódni-Sajnálom .- néztem magamra - ezt még nem bírom .
- Megértem . Teljes mértékben , és elfogadom a tényt , hogy várnom kell , és fogok is !
-Nem érdemlem meg magát , Felség
- Sokkal inkább megérdemel , mint hinné - mondta , s a hajam a fülem mögé tűrte - Ne haragudj Sophia, de meg kell kérdeznem. Szeretkezett Frederickkel?
-Nem! -vágtam rá - ő akart . Ezért is nézek ki így.
-Rendben van , köszönöm , hogy elmondtad . Most mennem kell , a szüleimmel kéne pár szót váltanom
- Rendben Felség . Köszönöm , hogy visszajöhettem
-Ne viccelj . Ha tudtam volna , hogy ez a férfi ilyen , még a legrosszabb helyzetben sem akartalak volna odaadni neki
VOUS LISEZ
A Herceg Szerelme
Roman d'amour18 éves vagyok . A nevem Sophia Hazel , egy elég szegény családból származom. Éppen ezért döntöttem úgy, hogy jelentkezem munkáért a Palotába . Azért, hogy kisegítsem a családomat ; két húgom, és édesanyám. A jelentkezésemet (másokéval együtt) háro...