Nem lepődtem meg , hisz elég egyértelmű volt az , hogy jelen pillanatban nem vágyik a társaságomra. Csak abban reménykedtem , hogy levegőzni megy , kiszellőzteti a fejét , és nem valami ágyassal van . Biztos voltam abban , hogy később jön majd, és nem is akartam addig aludni amíg nem békültünk ki , szóval kinyitottam az általam már elkezdett könyvet , és olvasni kezdtem .
Ránéztem az órára . Már fél egy volt . Iszonyúan álmos voltam , de még olvasni akartam. Meg akartam várni azt , hogy belépjen az ajtón , és én a nyakába ugorhassak. De hiába vártam . Már hajnali kettő óra volt , amikor éreztem szemhéjam elnehezülni, és lecsukódni.Túl későn keltem 11 óra volt . Amint rádöbbentem arra , hogy mit csinálok , felnyíltak szemeim , és bánatosan tudatosult bennem a tény, hogy a Herceg , még mindig nem jött vissza a szobába.
Szomorúan indult a napom . Bementem a dolgozó szobába , és egészen estig ki sem jöttem onnan . Harry sem jött , nem láttam őt egész nap.
Éhes lettem . Mivel a vacsora két óra múlva lesz , úgy gondoltam , lemegyek a konyhába enni egy- két falatot , tekintve arra , hogy ma nem igen ettem többet egy falatnál.
Nem találtam a konyhában senkit , így bátran elkezdtem falatozni. Miután pedig tele lett a hasam , úgy döntöttem sétálok egyet , mert habár már egy ideje itt élek , két alkalomnál többet , aligha voltam kint a kertben. Gyönyörű volt , még így , a naplemente után is , amikor már éppen , hogy csak azt láttam , hogy hova lépek.
Meguntam a sétálgatást, így bementem , lenyomtam a szoba kilincsét , majd ez után túl sok dolog történt egyszerre .-Végre ! - kiàltott fel Harold - mindenhol kerestelek , nem tudtam hol vagy !
- Hol voltál ? - tettem fel kérdésemet a nélkül , hogy foglalkoztam volna az ő "szidás" féleségével
-Semmi közöd hozzá!
- De igenis van ! A feleséged leszek , ha jól sejtem !
-Nem tartozom neked magyarázattal Sophia! A Herceg vagyok ! Nem magyarázkodom senkinek sem ! Még a jövendőbeli feleségemnek se!
-Lefeküdtél valamelyik lánnyal? Legalább olyannal akit a barátnőmnek tartok ?
-Te jó ég -kezdte volna , ha nem szólok bele újra
-Igen , vagy nem ? Nem érdekel a sok mellébeszélés! -mondtam halkan , de határozottan , míg arcomon egy könnycsepp gördült le
-Nem ! - mondta ki amit hallani akartam , és végre fel tudtam lélegezni - az apámmal voltam , ha ennyire kíváncsi vagy rá! De örülnék , ha erről a szokásodról szépen lassan lemondanál , mert ha van benned , amit nem szeretek , akkor az az , hogy mindenről tudni akarsz mindent!
Szavait a fülem mellett elengedtem , és folytattam
-Este elmentél . Reggel nem voltál mellettem . Egész nap nem voltál itt , és most ki kéred magadnak , hogy miért vagyok kíváncsi?
-Jó , rendben megértem . Én is ugyan ilyen válaszokat akartam volna hallani a helyedben . -Hangsúlyát levitte ,eltűntette az ideges énjét. A helyére nyugodtság , és érzelmek költöztek . -Tudok várni . Csak tudod , sok ez nekem egyszerre
-És nekem is!
-Tudom - magához húzott , hajamat eltűrte szememből , átölelt , és puszit nyomott a fejem búbjára. - Szeretlek . Ne veszekedjünk többet , jó?
-Benne vagyok !
KAMU SEDANG MEMBACA
A Herceg Szerelme
Romansa18 éves vagyok . A nevem Sophia Hazel , egy elég szegény családból származom. Éppen ezért döntöttem úgy, hogy jelentkezem munkáért a Palotába . Azért, hogy kisegítsem a családomat ; két húgom, és édesanyám. A jelentkezésemet (másokéval együtt) háro...