Lassan , higgadtan , és kimérten lépdeltem a Herceg hálója felé, hisz a lábaim , még mindig eléggé fájtak , de már azért viselhető volt .
Egyébként is.
Egy nőnek tűrnie kell. Ezt mondogattam , ezzel próbáltam magam előre juttatni . Csak így mehetett.Kopogás nélkül nyitottam be a Herceghez , és meglepetten vettem észre , hogy kanapéján ül , és könyvet olvas .
Aranyos volt. Nyugodt. Nem pedig a szigorú , szabályokkal korlátozott trónörökös .Ám amikor előre léptem , talpam akar megnyikordult a padló , ezzel felhívva magamra a Herceg figyelmét.
- Már azt hittem jön. Őszintén megvallva , egy kicsit talán még féltem is. - próbálta humorosra fogni a dolgokat , hát nevettem már jobbat is.
- Nem mondtam nemet , Felség - szemébe még mindig nem néztem
-Nagyon szép ma este
-Minden Ágyasát így dícsérgeti , Felség? -kérdeztem kissé gúnyosan
- Meg tartom a bókokat , az igazán szép Hölgyeknek, mint maga - rendezett le egyszerűen - Foglaljon helyet - mutatott egy megterített asztalra , ami egészen eddig a pillanatig fel sem tűnt nekem.
Elindultam az asztal felé , és már le akartam ülni a két szemközti szék egyikére, amikor a Herceg átkarolta derekam , ezzel jelezve , hogy vàrjak , majd kihúzta a székemet.
-Köszönöm felség - bólintottam neki
- Nem kell ennyire formálisan viselkednünk , csak mi vagyunk, Kedves . - mondta csodálatos , bársonyos hangján .
-Dehát maga a trónörökös. Nem beszélhetek a Herceggel úgy , mint a barátaimmal.
- Nem arra kértem . Mindössze annyit szeretnék , hogy engem nézzen , nem pedig a földet .
-Dehát nem nézhetek az arcára
- Maga ezzel nem szeg szabályokat. Meg van engedve Kedvesem , de csak magának!
- Nagyon kedves - pirultam el.
Már egymással szemben ültünk , kicsit kellemetlen volt , nem beszélgettünk túl felszabadultan , de azért jól éreztem magam a Herceg társaságában.
-Tudja , még sosem hívtam meg nőt vacsorázni. -közölte velem ezt , csak úgy a semmiből.
Nem válaszoltam rá. Nem igazán tudtam mit.-Meséljen magáról - bíztatott , mire én bele is kezdtem , mert a múltamról és a családomról tudok beszélni.
- Van két húgom - csaptam rögtön a közepébe - Ema , ő az idősebb és Natalia . Velük , és anyukámmal éltem.
-Mennyi idősek a testvérei?
-Natalia 7 , Ema pedig nem sokkal fiatalabb nálam , 15 éves .
-Értem . És az édesapja?
-N-Nem szeretnék róla beszélni .
-Rendben , megértem .
Már végeztünk a vacsorával , letettem az evőeszközeimet , és felálltam az asztaltól
-Van kedve holnap sétálni velem egyet az udvarban?
- Igen , azt hiszem . Mikorra legyek kész?
- Jöjjön a kerti pavilonba ebéd után .
- Ott leszek
-Eric ne jöjjön magával . Felesleges.
YOU ARE READING
A Herceg Szerelme
Romance18 éves vagyok . A nevem Sophia Hazel , egy elég szegény családból származom. Éppen ezért döntöttem úgy, hogy jelentkezem munkáért a Palotába . Azért, hogy kisegítsem a családomat ; két húgom, és édesanyám. A jelentkezésemet (másokéval együtt) háro...