Négyesben

2.6K 80 7
                                    




-------------------Sophia szemszöge--------------


Egy ideje nem éreztem , és hallottam semmit. Próbáltam mozogni , de nem tudtam. Nem tudom mennyi ideje voltam ebben az állapotban , de addig próbálkoztam mozgolódni , ameddig ujjaim életre nem keltek, s nem sokkal később már a szememet próbáltam kinyitni .

Azon kaptam magam , hogy a Herceg fölöttem van , és szemembe néz , majd megcsókol.

-Mi történt? - kérdeztem , miután elvette puha ajkát az enyémről

-Megtámadtak téged. Vagyis titeket . Isabella jól van , már visszamehetett a szobájába.

-És én mióta vagyok itt?

-Majdnem 3 hete

-Te jó ég , és a kisbaba? - nyúltam hirtelen a hasamhoz és megnyugodva érzékeltem , hogy még mindig nagy a pocakom

-Jól vannak . Minden a legnagyobb rendben van

-Vannak? Mi az , hogy vannak ? - sokkolt le a többesszám , amit Harold használt .

-Ikrek . Ikreket várunk , és mindkettő babával , minden a legnagyobb rendben van .

-Hál' Istennek - mondtam , és lecsuktam a szemem - mikor mehetek vissza a szobámba?

-Nem mész vissza a szobádba , Kedvesem . - mondta , és ezt meghallva kissé meghökkentem

-Ezzel mit akarsz mondani?  A Király nem engedi , hogy veled lehessek ? - hirtelen tettem fel a kérdéseket , arról megfelejtkezve , hogy ezzel teljes mértékben letegezem őt

-Pont ez az - mondta, meg nem említve az udvariatlanságomat - velem fogsz éni . Minden percedet velem töltheted . Ez az Apám akarata is . El akarlak venni feleségül . Azt szeretném , hogy a királyné legyél . Az enyém.

-Én nagyon szeretném leélni az egész életem veled, és a gyermekeinkkel

-Örülök . - csókolt meg lassan , és érzékien





9 , lassan  10 hetes terhes vagyok , aminek minden egyes pillanatát élvezem . Teljesen felépültem a támadásból , és már 3 napja a Hercegnél élem mindennapjaimat , már gyűrűvel az ujjamon.

-Jössz , Drágám? - Kiáltott ki Matthew , a fürdőből

-Megyek már! - Mondtam , és levetkőztem a szobába , hátamra pedig egy köntöst raktam , amit megkötöttem elöl


Bementem a fürdőszobába , és levettem a köntösömet , az a földre esett, én pedig szemérmetlenül , elsétáltam a kádig , és bemásztam a Herceg , vagyis a Vőlegényem mellé .  A forró víz befedte a testem , melleim a habok takarták el , Harry közelebb húzott magához és nyakamba csókolt, édes ajkaival.

-Úgy szeretlek . Tudod - kezdett bele mondanivalójába - Sosem gondoltam volna , hogy szerelemből házasodom. Kisfiú korom óta azzal tömték a fejem , hogy sosem lehetek szerelmes . És most nézz rám . Teljes szívemből szeretem , a jövendőbeli feleségemet .

Egy könnycsepp gördült végig orcámon , majd fejemet hátra döntöttem vállára.

-Szeretlek - mondtam neki , majd hátra fordultam , és megcsókoltam - imádok így lenni . Gondtalanul , négyesben .

A Herceg SzerelmeOnde histórias criam vida. Descubra agora