Téged keresnek!

1.8K 50 0
                                    




Már két napja itt vagyunk, és a Hercegről egy keveset sem hallottam. Nagyon jól érzem most magam itt, a családommal.Boldog vagyok , hiszen nagyon rég nem láttam őket.
Idők közben Natalia 8, Ema pedig 16 éves lett, én pedig 3napon bellül 19 leszek.
Egy 19 éves anyuka. Furcsa így kimondani ezeket a szavakat , attól teljesen függetlenül, hogy nem én vagyok az országban az egyetlen nő, aki ennyi idősen teherbe esik , viszont én vagyok az egyetlen, aki a Trón örökösének szült gyerekeket, amitől a nyomás megduplázódott a vállamon, és most is valami olyasmi érzésem van , szintén a Herceggel kapcsolatban, csak teljesen más témában.

A napomat teljesen lelombozta az, hogy egy árva levél sem jött.
Biztos nem érdekli , hogy elmentem , de legalább a gyerekei miatt eljöhetne, hisz nem tudhatja , hogy történt e valami velünk út közben.
Ám e helyett , ő egy nőcskével bájcseveg a Pavilon alatt , ahova nem is olyan rég, még engem vitt.
Muszáj voltam boldognak látszani , és valamilyen szinten az is voltam , de ez az öröm nem volt felhőtlen.

Már kezdett sötétedni , amikor lovak patkóinak kopogása hallatszott. Tudtommal ebben a faluban, nem igen volt ember, akinek futotta volna lóra, ha mégis akadt egy-egy , akkor sem járt errefelé. Aztán nem sokkal később kopogtak.

-Megyek - pattant fel anya , majd ajtót nyitott. a nappali kicsit messzebb volt az ajtótól, szóval nem igazán hallatszódik semmi , ha valaki normális hangerővel beszél.

-Sophia! - kiáltott be anya, egy kis kérdő hangsúllyal. - Téged keresnek!

A Herceg SzerelmeTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang