Az ajtó kicsapódott , katonák jöttek be , akik azt állították , a Herceg küldte őket , hogy elvigyen a jövendőbelimhez . Nem volt kérdéses, velük mentem . A Palota melletti faluba vittek , egy igencsak gazdag emberhez , aki az ajtóban fogadott , kézcsókkal
-Hölgyem , én Frederic herceg vagyok . Maga pedig?
-Sophia Hazel - pukedliztem , és fejeket hajtottam
-Sophia! Csodálatos , csakugyan viselője
-Köszönöm
-Jöjjön beljebb !
Invitált be a házba , mikor a katonák már elmentek . Volt ebben a férfiban valami hátborzongató , amit nem igazán tudtam megmagyarázni , még magamnak sem .
-Akkor tisztázzuk a szabályokat! -Kezdett bele
-Szabályokat?
-Persze . Azt gondolta itt nincsenek ?
-Hát..
- Szóval az első! • Inni tilos
•Öngyilkosságot megkísérelni tilos
•Elmenekülni tilos
•Amikor mondom,az ágyamba vagy
-Nagyjából ennyi .-Ennyi ? Mi ez ? Börtön?
-El voltál kényeztetve a Hercegnél , Sophika? Hát ez itt nem így lesz ! Te mész majd a boltba minden reggel , és elégíted ki a vágyaimat .
-Én .. nem mehetnék vissza ??
-Egy ilyen gyönyörű nőt még véletlen sem engednék ki a kezeim közül
Beesteledett nem ettem semmit . Nem akartam , vagy kívántam az ételt .
Ez így ment három napig . Még nem akart boltba küldeni , de azt mondta , holnap már mehetek , és így is lett .
Elmentem a közértben , ahol találkoztam az egyik konyhai dolgozóval a Palotából .-Vanessa! - szólítottam meg
-Sophia?
-Én vagyok ! Kérlek segíts . - könyörögtem - feleségül akarnak adni egy beteg emberhez . Szabályai vannak . Kérlek Nessa segíts!
- Mit tudok érted tenni ?
- Csak említsd meg a a Hercegnél ezt ! Szépen kérlek!
-Megteszem amit tudok
- Holnap itt leszel ?
-Itt . Minden nap jövök.
-Rendben, kérlek említsd meg neki . Nem akarom , hogy szexre kényszerítsen .
-Miért kényszerítene rá?
- Mert beteg . Nem viccelek
Megbeszéltem Nessaval, hogy holnap ugyan itt találkozunk .
-Örülök , hogy haza értél! - mondta részegesen - itt az idő , gyereket kell csinálnunk - mondta alig érthetően .
-Én nem csinálok neked gyereket
-Mit mondtál ? - azzal a mozdulattal neki lökött a falnak , és elestem
-Nem akarok szeretkezni veled! - kiáltottam
-Nem érdekel mit akarsz ! -Csapott arcon - fogsz ! - majd a hajamnál fogva lökött az ágyra
Nem hagytam magam . Nem akartam , hogy bárki más hozzám érjen a Hercegen kívül . Erősen szorította a karomat , de ellenálltam, amíg fojtogatni nem kezdett . Ujjait a nyakam köré fonta , ezzel gyengítve lélegzetvételem lehetőségét .
Amikor kiszabadultam kezei közül megragadta a derekam magához húzott , és fájó melleimet kezdte markolászni , nagyon fájt . Majd a nyakamat kezdte harapdálni , aztán csak úgy még arcon csapott . Egyet tenyérrel , egyet pedig a szemem alá ököllel . Ordítani tudtam volna , de nem akartam megadni neki azt az örömöt , hogy sírni lásson .Ellöktem magamtól , és futásnak eredtem. Hallottam , ahogy elesik , én már az ajtón kívül voltam . Volt egy katonája , de nem tudom merre volt . Nem is igazán érdekelt .
A kapu nem nyílt , csak a kerítés maradt másik megoldás. Mindennél jobban féltettem a gyermekem életét , hogy épségben eljussak a Palota kapujáig .
A kerítésen átmászva , harisnyák kiszakadt , cipőket pedig ledobtam magamról . Addig futottam , ameddig biztos nem voltam abban , hogy nem követnek . A hajam szétjött , arcomat , és egész testemet lila foltok festették meg.Mire odaértem a Palota kapuiba, úgy néztem ki , mint akit a híd alól hordott össze a szél.
-Kérem engedjenek be! A Herceg egyik Ágyasa vagyok !
-Ők nem mászkálnak ki a Palotából , így meg aztán végképp nem .
-A nevem Sophia Hazel , hívjon valakit aki tudja ki vagyok , és beengedhet.
- A Herceg megteszi ?
-Nem érdekel kit hív , csak ne kerüljek oda vissza , ahonnan most jöttem
-Már küldünk is érte.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
A Herceg Szerelme
Romantizm18 éves vagyok . A nevem Sophia Hazel , egy elég szegény családból származom. Éppen ezért döntöttem úgy, hogy jelentkezem munkáért a Palotába . Azért, hogy kisegítsem a családomat ; két húgom, és édesanyám. A jelentkezésemet (másokéval együtt) háro...