-Erre jöjjön -mondta egy ismeretlen nő
Követtem ..egy szép otthonos helyre vezetett, amiről lerítt , hogy a Palota része , de biztos voltam abban , hogy a Királyi család rezidenciája 100x nagyobb, és szebb.
-Itt egyenesen , majd balra - Adta ki az utasításokat a nő , majd maga elé tolt. - Megbeszélték már a szabályokat?
Kérdezte mögülem
-Igen , beszéltünk róla
-És mindet tudja?
-Igen , mindegyiket
Tudni illik , azt is megemlítették a jelentkezési lapon , hogy kötelességem a szabályokat kívülről tudni , illetve nyilván , betartani őket.
- Remek! Maga az első , aki gondolkozás nélkül válaszol a kérdésemre , remek!Minden év január elején felvettek 5-8 alkalmazottat a Palotába . Hatalmas megtiszteltetésnek számított az , ha bejutott valaki , a fizetése tízszeresét kereste akár a legegyszerűbb munkáért is.
Én is köztük voltam .
Boldog voltam , hogy segíthetek a családomon, habár jól tudom , nem lesz egyszerű, de segíthetnem innen őket , és így , esélyem nyílt arra , hogy jobb körülményekben házasodjak .-Ez lesz itt a maga szobája Sophia-jelentette ki a nő határozottan - Innen dolgozni , és étkezni járhat ki , csak úgy , mert kedve tartja nem-igen -folytatta
-Először is , mivel kezdő , minden nap 10-kor kezd , és 20:00-kor pontban végez , világos?! Ez annyi mint tíz óra minden nap . A vasárnapot kivéve, az a pihenő nap.
-Rendben van , megértettem , tiszta minden
-Ja, és csak , hogy biztosak legyünk a dolgunkban , a Herceget , még csak meg sem közelítheti , az ágyasaival , pedig csak akkor elegyedik beszédbe , ha azt ők kezdeményezik . Na meg persze a királyi lakosztályt kerülnie kell . -Mondta határozottan , és elindult kifelé az ajtón , majd visszafordult egy pillanatra - a csomagjait nemsokára hozzák . Pihenje ki magát.
-KöszönömA szoba tágas volt , (mit is vártam ), 4 főnek volt benne helye. A szoba egyik sarkába volt egy ajtó , feltételezem ez vezet a mosdóba. Szép szobák voltak ,egy takarítóéhoz képest . Biztosan nagyobb volt mint a sajátom otthon , (és persze szebb is) dehát ez mégis csak egy Palota. Takarító ide-oda.
YOU ARE READING
A Herceg Szerelme
Romance18 éves vagyok . A nevem Sophia Hazel , egy elég szegény családból származom. Éppen ezért döntöttem úgy, hogy jelentkezem munkáért a Palotába . Azért, hogy kisegítsem a családomat ; két húgom, és édesanyám. A jelentkezésemet (másokéval együtt) háro...