Kutya bajom

1.2K 41 5
                                    

Nem gondoltam volna , hogy a tapasztaltak alapján ennyire unszimpatikus lesz Harry testvére, márcsak azért sem, mert a bátyja , egy tökéletes ember .
Ő maga , pedig egy gyönyörű nő , de egy borzasztó személy . Egy mondat nem volt kedves szándékkal kiejtve a száján , Valahogy burkoltan mindig meg akart bántani , vagy csak egyszerűen pofátlanul viselkedett .

Nem kellett sokáig elviselnem társaságát, ugyanis idők közben elég rosszul éreztem magam , amit közöltem is párommal, illetve testvérével, majd vissza indultam a szobánkba. Már kellően sötét volt ahhoz, hogy el essek befelé menet , de erre ügyet sem vetve , mindössze combokat fájlalva mentem egyből az ágyba. Se zuhanyozni , se át öltözni, semmihez nem volt kedvem. Csak aludni akartam végre .
De persze , ez sem ment nyugtalanul .
Az éjszaka közepén iszonyatos fájdalom tört rám , amit hányinger kísért  kézen fogva .
Ki kászálódtam az ágyból , de csak óvatosan , hogy Harry ne ébredjen fel , majd gyorsan és csendesen bementem a fürdő szobába.
A pizsamámat azzal a lendülettel vettem át , de ahogy feltártam magam előtt a lábam , láthatóvá vált , egy körülbelül tíz centis vágás .
Nem gondoltam át a dolgokat. Nem gondoltam arra , hogy szólnom kéne Harrynek , hogy elkísérjen az orvoshoz .
Így csak annyit tettem , hogy felhúztam a hálóruhámat, a combomon lévő sebet nagyjából bekötöztem , ami azt jelentette ebben az esetben , hogy egy törölközőt tekertem rá, mert géz nem volt . És émelyegve elindultam , még mindig hányingerem volt , illetve iszonyatosan szúrt a sebem, de belülről .

Nem haladtam sokat, mert amikor a lépcsőhöz értem , és elkezdtem lefelé menni , a jobb lábam a fájdalom miatt megremegett , de olyannyira , hogy leestem a lépcsőn. Magamnál voltam , de nem tudtam mozogni .
Nem sokkal később , pedig elaludtam , ugyan abban a pózban, ahogy az esés után elterültem .
Az elalvással kapcsolatban , csak az volt a probléma, hogy amikor orvost hívtak , felkelni sem tudtam.

Mindent hallottam.
Mindent éreztem.
De nem tudtam ezt jellel mutatni , vagy megszólalni.
Nem tudtam felébredni.


A.N.
Tudom ,tudom nagyon nagyon sok idő telt el, de most láttam pár hozzászólást, hogy folytassam.
( bevallom már annyira nem tetszik a koncepció , hisz tényleg régen kezdtem ezt el, de próbálom folytatni) Igyekszem ezt befejezni , de írás alatt van még egy két Story , viszont egy másik accounton , aminek a neve ; harryxgoldenx
ez is az én oldalam, csak szerettem volna egy másikat, ahova idősebb fejjel írok történeteket !

A Herceg SzerelmeDonde viven las historias. Descúbrelo ahora