Nem tudom mennyi idő telt el , de éreztem , hogy megemelnek , majd egy puha , selymes anyagra kerülök. Éreztem , ahogy valamivel bekötik a fejem.
Aztán lépéseket hallottam .
Csend volt.
És így is maradt, viszonylag hosszú ideig .
Azt nem tudom mennyi idő telt el , mikor éreztem , hogy besüpped mellettem az ágy.
Eddig azt hittem a saját szobámba vagyok a többiekkel , de nekik nem szokásuk befeküdni egymás mellé .
Aztán eszembe jutott mi történt. Minden beugrott , mire ijedtembe a szemeim kinyitottam és fel ugrottam . Tudtam , hogy a Hercegnél vagyok . Pontosítva az ő ágyában. Vele.
- Úr Isten , sajnálom , nagyon sajnálom Felség!
- Kisasszony , nyugodjon meg , nem akarom hogy megint elájuljon
-Én-én nagyon sajnálom
-Nincs mit sajnálnia! Üljön le , és nyugodjon meg
Lassan leültem az ágyra , biztos távolságra a Hercegtől
-Tudom, hogy furcsa ez . Gondolkoztam azon , hogy megérdemelte-e azt a pofont . Szerintem nem. És azt a közel két hetet sem odalent , bezárva.Elszégyelltem magam , és elhajtottam a fejem .
-Sajnálom . Nem kellett volna magára néznem .
-Nem kell sajnálnia , Kisasszony! -mondta , majd finoman megemelte fejemet , és tekintetemet kereste.
-Úgy nem találkoztam volna magával- MondtaNagyon jól tudtam a Herceggel kapcsolatos szabályokat is , pedig nekem nem volt kötelességem azokat is megtanulni
1. A Herceg szemébe nem nézünk
2. Csak a Herceg engedélyével tartózkodhatunk lakosztályában
3. A Herceg ágyasai nemet NEM mondhatnak kéréseinek
4. A Herceghez hozzáérni nem lehet
5. A Herceggel csókolózni , semmilyen körülmények között nem lehet
6. A Herceggel testi kontraktusa, csak és kizárólag az ágyasnak lehet , abban az estben , ha a Herceg őt hívja be magához
7. A Herceg senkivel nem alhat együtt
8. A Herceg nem létesíthet semmilyen nemi kontaktust szűz nőkkel , amíg a nők engedélyüket nem adják
9. A szűz nők kötelesek zártabb ruhát felvenni , ezzel jelezvén a Hercegnek a teendőét
Ezek voltak a Herceg szabályai , és persze meg sok más , de hirtelen ezek jutottak eszembe.
-Felség, nekem nem szabadna itt lennem
-Dehát én hívattam magát ide Kedves
-Tudom , de én akkor is csak
-Ne mondjon ellent nekem! - Vágott közbe - Azért van itt, mert én úgy akartam , és az én szavam itt szent !Mondta határozottan, mire kicsit hátra húzódtam.
Erre a mozdulatomra a kezem után nyúlt, és megfogta azt .-Este jöjjön vissza hozzám ! -Mondta , majd ellenvetèst nem tűrően felállt az ágyról , és bement a fürdőbe.
Én lassan kimentem a Herceg szobájából végig szaladva a folyosókon , megállás nélkül az én , vagyis a mi szobánkig.
Ott érezhettem magam egyedül biztonságban . Nem voltam benne biztos , hogy el kell e mennem dolgozni , így felvettem a munka ruhámat , az eszközöket amikre szükségem volt a mai nap , és kiléptem a szobából . Tudtam, hogy be van kötve a fejem , és abban pedig biztos voltam , hogy ezt a lányok nem fogják kérdés nélkül hagyni , de még mindig jobb ez így , minta el küldenének a Palotából .A mai nap felmosnom kellett , így a folyosókat mostam , amikor rám jött a szédülés , és émelyegni kezdtem . Lassan leültem a földre hátamat a falnak támasztva, majd amikor úgy éreztem , hogy elállt , felkeltem . Ám a következő már nem érdekelt annyira , csak végezni akartam a mai nappal , és aludni egyet, nyugton.
De amikor már egy ideje tologattam a felmosót megint megszédültem , és elestem. Nem tudom mennyi ideig voltam ott , de kinyitottam a szemeimet, felkeltem és a falnak támaszkodva bementem a szobába.
ESTÁS LEYENDO
A Herceg Szerelme
Romance18 éves vagyok . A nevem Sophia Hazel , egy elég szegény családból származom. Éppen ezért döntöttem úgy, hogy jelentkezem munkáért a Palotába . Azért, hogy kisegítsem a családomat ; két húgom, és édesanyám. A jelentkezésemet (másokéval együtt) háro...