Reggel Edward sírására keltem fel , próbáltam minél hamarabb kipattanni az ágyból , hogy a másik gyereket ne keltse fel, de mielőtt kimásztam az ágyból jöttem rá , hogy nincsen rajtam ruha , így amilyen sebességgel csak tudtam ,magamra kaptam a hálóingem.
Mindeközben a nagy sietségemben, fel sem tűnt , hogy Harry nincs itt . Ezer meg ezer gondolat volt a fejemben, ugyanis több opcióm is volt arra , hogy mégis mi a fenéért nincs velünk.•Későn jött és korán ment
•Az irodájában aludt
•Itt volt , hogy megnézze alszom e még aztán ment is
És amitől a legjobban féltem,
•Nem jött , így nem is volt itt
Persze bízom benne, nincs semmi okom azt hinni , hogy megcsal , vagy hasonlók. De mindenkiben ott van az a picike tüske, ami azt az érzést kelti , hogy nem csak elaludt munka közben. Különben már itt lenne, legalábbis az eddigiek alapján. Ha jobban belegondolok , akkor a két dolog teljesen összefügg, hiszen egy ideje , pontosabban mióta beléptem a kilencedik hónapba a terhességemmel , azóta az iroda közelében nem voltam. Nyilván nem hibáztathatom őt, hisz szüksége van a testi kontaktusra , az aktusra, és ezt meg is teheti , hisz egy Herceg , joga van mással lenni . Én csak azt nem értem , hogy miért hiteget azzal, hogy én vagyok számára az egyetlen. Küszködik az Apjánál , hogy elvehessen , úgy, hogy az érzései nem is tiszták?
Felesleges ilyeneken gondolkoznom . Én magam , így egyedül választ nem kapok , és megfejteni sem fogom tudni ezt . Aztán persze lehet, hogy nagyon sok dolga van , ami felhalmozódott, hisz ez sem kizárt. De mindegy mi van , hisz közöm , nincsen hozzá túl sok . Próbálok nem erre gondolni , mert tudom , hogy szeret, és a gyerekeinket is szereti.Nagyon.
Nem is agyaltam tovább , csak hívattam Roset , hogy vigyázzon a gyerekekre amíg én kimegyek levegőzni. Egyáltalán nem éreztem jól magam , így jót is tett a kicsit hűvös, reggeli levegő. Leültem a padra, közvetlen a tó mellé.Csak egy papucs volt rajtam , így kissé fáztam , szóval felhúztam térdeim a mellem elé, és úgy gondolkoztam a történteken. Már nagyon hiányoztak a húgaim , nem is igazán találkoztam velük az eljövetelem óta. Úgy döntöttem , hogy a születésnapomon elmegyek hozzájuk két gyermekemmel. A kérdés már csak az , hogy a Herceg jön e , vagy sem. A születésnapom a hét végén lesz, ami május 31. , egy vasárnap. A gyerekek május 20.án születtek meg , elég közel az én születésnapomhoz. Ettől az ötlettől kicsit jobb hangulatom lett, és már elterveztem , hogy mikor , és hogyan megyünk el hozzájuk , és lepjük meg a kis családom többi részét . Egyedül semmiféleképpen nem mehetünk , hisz mégis az állítólagos jövendőbelije vagyok a Hercegnek, és velem van a valós Kis Trónörökös , és testvére.
Valószínűleg , ahogy eddig is Erick volt velem , most is ő lesz az egyik személy aki elkísér minket, és remélhetőleg Herceget is, bár nem tudom , hogy Ő szívesen jönne e meglátogatni az én családomat.
Már éppen indultam volna vissza , hogy megkeressem a Herceget, és közöljem vele az ötletem amikor női nevetgélést hallottam , amire felkaptam a fejem , mert nem volt szokványos ,hogy a Szolgálók , vagy akár az Ágyasok a kertben nevetgéljenek, így a hang után érdeklődve , halkan kezdtem sétálni a pavilon felé . Ahogy közeledtem , úgy jutottak eszembe a szebbnél-szebb emlékek , ahogy Harry meglepett , és itt várt engem egy mázsányi gyümölccsel , csak azért mert azt kívántam. Ebből az eszmefuttatásból a Herceg hangja zökkentett ki . Ő volt a pavilon alatt, a női hang kiadójával nevetgélt, amint együtt ették reggelijüket, és Harry arcára nézve , élvezték egymás társaságát. Szemeim megteltek könnyel , hátat fordítottam, és gyors léptekben a Palotába indultam , amit ők is észrevettek. Magam mögött is lépteket hallottam , és Harry hangját , ahogyan a nevemen szólítgat, de nem fordultam hátra. A szobánkba érve elkezdtem összerakni a gyerekek , és az én ruháimat, illetve amire szükségünk van. Mindeközben ezer meg ezer dolog járt a fejemben , többek között az , hogy a sejtésem nagyon is beigazolódott. Hívattam Ericket, Rose segített kihozni a gyerekeket, beszálltunk a hintóba , és máris úton voltunk a családomhoz.
BẠN ĐANG ĐỌC
A Herceg Szerelme
Lãng mạn18 éves vagyok . A nevem Sophia Hazel , egy elég szegény családból származom. Éppen ezért döntöttem úgy, hogy jelentkezem munkáért a Palotába . Azért, hogy kisegítsem a családomat ; két húgom, és édesanyám. A jelentkezésemet (másokéval együtt) háro...