Igen vagy nem ?

2.6K 84 0
                                    




----------Sophia szemszöge ----------

Beléptünk a szobába , és a Király, illetve a Királyné is tetőtől - talpig végig mért . Kicsit kínosan éreztem magam .

-Üdv - hajoltam meg , és ahogy illik , a földet néztem , nem pedig őket .

-Csak tessék - mondta a Királyné arra célozva , hogy nyugodtan vegyem fel a szemkontaktust. Ezt meg is téve , ismét bólintottam , meghajlást imitálva , ahogy helyes.

-Anyám , Apám , ő itt Sophia - mutatott be szüleinek

- Üdvözlünk itt- vette át a beszédet a király - remélem jól érzed magad itt , a Palotában

-Remekül , Felség

-Örülök. És ha szabad kérdeznem , hogy találtatok egymásra a Fiammal?

-Hosszú történet Felség , lényegében a folyosón találkoztunk össze , majd pár nappal ez után , a Herceg felhivatott a szobájába.

- Ez érdekes . Jobban mondva az , hogy így is maradtatok . A Hercegnek nem szokása leragadni valakinél . Persze megértem . Maga tényleg nagyon szép nő , eltekintve a foltjaitól . Szabad tudnom mi történt?

-Megtámadták őt Apám - csatlakozott be a beszélgetésbe a Herceg is - Szeretkezésre kényszerítették , de ő nem hagyta magát . Ebből az okból van teste tele foltokkal. A Hercegéhez , hozzám ragaszkodott , kiált mellettem , még saját kára árán is .

- Becsülendő cselekedet - mondta - de úgy látom , nemcsak a a hozzád való hűsége okán ellenezte a közösülést. - nézett a Fiára

- Így van , Apám . Amint mind a ketten látjátok , más is volt az okok között. Így , az én okaim között is egyel több lapul . Valószínűleg , mind a kettőtöknek feltűnt , hogy Sophia várandós . Az én gyermekemmel. Ezzel is okot adva , a vele való èletemben elkezdéséhez .

- Biztos ez ? - kérdezte a Király haragosan - Biztos a te gyermekeddel terhes ?

-Biztosíthatom Felség - szóltam közbe - a Fia előtt senkim nem volt . És mióta vele elvesztettem szüzességemet ,sem voltam más férfival . Eszembe se jutott , és nem is fog .

- Mivel tudja bizonyítani?

- A megerőszakolásom megpróbálásának oka, a várandósságom volt. Akkor már látszottak rajtam a baba várás jelei.  Szüzességem elvesztéséről , pedig a Fiát kérdezze , ha nekem nem hisz . - hajtottam le a fejem újra

- Nem . Hiszek magának Sophia . De ez nem jelenti azt , hogy beleegyezek abba , hogy a Fiam feleségül vegye önt - a szeme cikázott közöttünk .

-Apám!

- Még át kell gondolnom a dolgokat , Fiam! Kérlek most hagyjátok el a szobàt .

-Igen Apám ..

Azzal a Herceg belém karolt , és együtt elhagytuk szülei szobáját . Megkönnyebbülten lélegzetem fel , amint kiléptünk az ajtón . De sajnos ezzel még nem intéztünk el mindent .

A Herceg SzerelmeWhere stories live. Discover now