11-kor?

1.8K 53 0
                                    

Amikor Harry elhagyta a szobát, a gyerekekhez mentem , először Oliviához , majd megetettem . Aztán Edwardot is megetettem , Rose kicserélte a pelenkáikat, amíg én megettem az ételt , ami már rég ki volt készítve. 
Mind a ketten jó babák voltak. Ritkán sírtak , este is csak háromszor kellett felkelnünk összesen.
Imádtam Anyának lenni , habár feleség még nem voltam.

Hét óra , a gyerekek lent , én a szobában , a Herceg , pedig már a fürdőben készülődik .

-Na ? Készen állsz? - kérdezte tőlem félmesztelenül.

-Mehet - húztam féloldalas mosolyra ajkam

A dolgok lassan , és érzékien történtek. Harry ledöntött az ágyra , édes csókokat adott a számra , majd egyre lejjebb haladt , melleimet kezdte kényeztetni, két csodás kezével.
Akár már csak ez az egy cselekedete is a csúcsra tudott volna juttatni , persze nem állt szándékában.
Folytatta amit elkezdett, hátamat csókolta , de tovább nem ment . Levette a nadrágját , és férfiasságát egy szó nélkül belém helyezte.
Egy hangos nyögés hagyta el a számat, majd könnyek gördültek le arcomon.
Sokaktól hallottam , hogy a szülés utáni első együttlét felér azzal  a fájdalommal , mintha a újra elvesztenék a szüzességed, de nem gondoltam volna , hogy ez tényleg ilyen kellemetlen lenne.

-Minden rendben? -állt meg hirtelen Harry, és láttam az aggodalmat az arcán

-Igen, semmi baj , folytasd kérlek- mondtam neki, és nem is kellett több győzködés , már folytatta is amit elkezdett.

Tovább mozgatta magát bennem , egyre gyorsabban , aztán hirtelen abbahagyta , és elkezdett lassan , erős lökés élet mérni a testemre.
Hihetetlen jó volt .
Aztán megint gyorsan csinálta , majd nem sokkal később át fordult , így én lettem fellül , én irányítottam.

Nem sokkal később , Harry elment , velem együtt.

Pihegve feküdtünk egymás mellett , és öt percen belül el is aludtam.

Mikor felkeltem, Harry nem volt mellettem , a gyerekek a bölcsőjükben voltak , és szépen aludtak.
Harry valószínűleg dolgozik megint , attól függetlenül , hogy este 11 van.
Nem tudtam ezen túl sokáig agyalni , mert hamar elaludtam.

A Herceg SzerelmeWhere stories live. Discover now