Csak a munka

2.4K 73 2
                                    

-Tegnap voltam az első ruhapróbámon - meséltem izgatottan Lia-nak , aki ujjongva sikítozott

-És , milyen volt, nagy? Csipkés? Vagy sellő? Pántos , vagy anélkül esetleg hosszú ujjú?

-Csak annyit mondok , hogy gyönyörű lesz . De még rá érünk. Sokszor kell átszabni majd az anyagot. Csak a gyermekeim születése után tartjuk az esküvőt, ami még több mint fél év .

-Tudom tudom ... de nagyon izgatott vagyok ..

-Én is , de most mennem kell , a Herceghez, ne haragudj! - a beszélgetést befejezve , nyomtam arcára egy puszit , mire ő meghajolt előttem.

-Lia ! - szóltam neki - Ne viccelj már. - húztam fel , - Ki mondta , hogy hajolj meg előttem ? Ez hülyeség !

-Minden felsőbb rendű előtt , meg kell hajtanom , mindnyájunknak meg kell hajtanunk fejünket. Ez a szabály Sophia . Sőt , még a nevedet sem mondhatnám , az engedélyed nélkül!

- Hívj a nevemen! És ne hajolj meg előttem ! Kérlek - néztem a szemébe

-Engedélyt adsz rá?

-Igen , de most már tényleg mennem kell!

Azzal el is hagytam a szobát.
Furcsa volt azt látni , hogy mindenki , aki találkozik velem , vagy meglát , fejet hajt előttem .
Nem mondom , hogy nem éreztem magam kiváltságosnak, de borzasztóan furcsa volt .
Az egész helyzet furcsa volt . Ott sétálni , ahol eddig tilos volt , olyat csinálni , ami eddig tilos volt .
Arról nem is beszélve , hogy egy szolgából lettem az , aki vagyok .
Nem a legrangosabb  személy a Palotában , de bőven elég . 
Már a folyosó végénél jártam , a Herceg ajtaját kinyitva beléptem a szobába.

-Szia! - köszöntem , leendő férjemnek

-Szia Kicsim - mondta , s én majd elolvadtam attól , amit éreztem .

-Elintézted a papírokat , vagy megcsináljam a dolgokat? - kérdezem , mert már el kellett kezdenem beleszokni a tömérdek papír munkába , ami ezzel az élettel jár.

-Milyen papírokat ?

-A családommal kapcsolatosakat !

- Ja , igen persze , elkezdtem , de fejezd be ha gondolod ! - majd csókot lehelt ajkamra , és kisietett a szobából

Elég sok dolgom volt mostanában.  Én intéztem az esküvővel kapcsolatos dolgokat , például a díszítést , a ruhámat , és egyéb dekorációt . A koszorúslányaimat is ki kellett volna már választanom , de nem igen sikerült , nem nagyon volt gondolkodási időm, ugyanakkor , ha jobban belegondoltam ,Lia és Isabella volt az , akik eddig mellettem álltak . Az összes többi dolgot , az esküvőszervező oldotta meg , hál' Istennek , nekem legalább azzal nem kellett foglalkoznom .
Helyette itt voltak a családommal kapcsolatos dolgok . Pénzt kellett nekik küldeni , persze azt , amit  gyűjtöttem , mikor még takarítóként  dolgoztam . Ettől függetlenül , az esküvő után , a Herceg biztosítani fog nekik egy külön lakrészt a Palotában .

A dolgozó szobában foglaltam helyet , és neki láttam a tengernyi munkának. 
Egyébként kimondottan élveztem ezt csinálni , főleg azért mert tudtam , hogy ezzel a Hercegem mellett maradhattam .

Már későre járt , amikor a Herceg bejött hozzám a dolgozó szobába , és átnézte velem a dolgokat . Még nem voltam még teljesen biztos abban , amit csináltam .

-Elég volt mára . - mondta , és összerakta a lapokat egy kupacba

-Nem . Ezt még be kell fejeznem , aztán megyek utánad

-Olyan nincs .  Majd holnap befejezed - Kezemnél fogva felhúzott a székről , és behúzott a fürdőszobába - ideje egy kicsit lazítanod ! - elkezdte levenni rólam a fűzős ruhát , és minden húzásnál nyakamat megajándékozta egy-egy  lágy csókkal .

-Rendben , oké kellően ellazultam-Mondtam és lágy csókot hintettem ajkára- Szeretlek

-Fürödjünk! Már elég jól esne - kezèt derekamra helyezve , elkezdett tolni a kád irányába , és amikor beléptem a hatalmas kádba , dideregve merültem le a habok közé.

A Herceg SzerelmeDonde viven las historias. Descúbrelo ahora