Egymás mellett feküdtünk , én háttal neki , ő átkarolva engem , a hajammal játszott , míg én a kis imàdnivaló baba-sarkot néztem .
-Ha idősebbek lesznek , és kell majd nekik a tér, hol lesz a szobájuk?
-Attól ne félj . Meg lesz oldva. Ha apám megöregszik , akkor az lesz a mi szobánk. És ez , majd az övék lesz.
-Dehát ketten vannak .
-Mindent elsimítunk majd ketten . -simította meg a derekam -hiányzol
-Dehát itt vagyok -Kuncogtam
-Az érintésed . Tudom , és meg is értettem , hogy vigyáznunk kell -mondta teljesen nyugodtan , és halkan, éppen úgy , hogy én halljam- a babákat is borzasztóan várom , de az, hogy együtt legyünk már tényleg borzasztóan hiányzik .
-Attól ne félj , hogy nem leszek veled többet . Az csak akkor történik meg , ha meghalok .
Kicsit hátra hőkölt
-Ilyet ne is mondj!-Úgyis eljön az az idő . Felesleges rettegni tőle
-Még gondolkozni is felesleges rajta. 18 éves vagy .
-A halál nem korhoz kötött, Harry - mondtam neki értelmesen , teljesen komolyan. -nem kopogtat csak úgy a születésnapod után egy nappal.
-Sophia , kérlek - állított le- ráérünk még ilyeneken gondolkozni.
-Igen , tudom . De mègis mi lesz , ha ..
-Ne is folytasd ! Minden rendben fog menni . Van még közel 4,5 hónapunk felkészülni a babákra. Utána pedig összeházasodunk . A királynőm leszel , és csinálunk még kis Hercegeket és Hercegnőket .
-Ez olyan mint egy álom. Soha nem szeretnék felébredni .
-Miért gondolod , hogy fel fogsz ébredni?
-Olyan álomszerű ez az egész. Te mint a Herceg , meglátsz egy Szolgálót , aki első látásra beléd szeret , és a furcsa az , hogy ő viszont szeret .
-Pedig ez így van. Szeretlek. És nem érdekel az , hogy ki voltál , vagy ki vagy.
Felé fordultam , ès átöleltem , majd könnyek hagyták el a szemem- Félek .
-Dehát mitől? Én megvédelek Sophia!
-Tudom
-Akkor mondd, mégis mitől félsz?
-Attól , hogy elveszítelek. Hogy előbb vagy utóbb megfeledkezel rólam , és az egyetlen dolog ami összeköt majd bennünket , azok a gyermekeink lesznek . Meg édesapádtól . Egyszerűen túl könnyen adta be a derekát , attól függetlenül , hogy nem voltam neki szimpatikus , és csak egy szolgának tartott a sok közül .
-Azért adta be a derekát , mert látta , hogy nem azért vagy velem , mert a hatalom és a pénz kell .
-És akkor hol marad az , hogy egy rangtalan nőt , nem vehetsz el ? -néztem bele gyönyörű , smaragdzöld szemeibe , ami már csillogott a könnyektől , de tudtam , hogy nem fog sírni . Egy leendő király nem sír.
-Átgondolta. Tudja , hogy te is meg tudod oldani azokat a dolgokat , amiket egy rangos nő , egy Hercegnő tud.
-Ez nem így megy Harry . Mi van a szövetségeseitekkel? Szerinted apád úgy gondolta , hogy ők jó szemmel néznék azt, ha egy ilyen nőhöz mennél hozzá? Aki már a terhességével, a Király beleegyezése előtt lebiztosítja ezt az esküvőt ?Kérlek . Mind tudjuk , hogy ezt a következtetést fogják levonni .
-Lehet . De ez engem nem érdekel .
-Amint valami hibát követek el , okuk lesz arra , hogy eltűnt essenek innen Harold. - szipogtam tovább
-Semmilyen hibát nem fogsz elkövetni
-Én próbálkozik jónak maradni , de egy ilyen környezetben elég nehéz .
-Együtt megoldjuk . Én hiszem , hogy így lesz Drágám . - azzal egy hatalmas puszit nyomott a fejem tetejére. - minden rendben lesz , higgy nekem.
YOU ARE READING
A Herceg Szerelme
Romance18 éves vagyok . A nevem Sophia Hazel , egy elég szegény családból származom. Éppen ezért döntöttem úgy, hogy jelentkezem munkáért a Palotába . Azért, hogy kisegítsem a családomat ; két húgom, és édesanyám. A jelentkezésemet (másokéval együtt) háro...