#5

2.7K 91 251
                                    

Per.Rosja

Obudziłem się , mojege ukochanego nie było. Gdzie on? Wyszłem z pokoju i zacząłem go szukać , znalazłem go w pokoju mojego ojca.

Rosja- H-Hej.
Polska-hm... Hejka!

Polska do mnie podbiegł i przytulił , ja go pocałowałem.

Zsrr-eh... Polsko siadaj , ty Rosjo też.

Ja i Polska usiedlismy na łóżku , naprzeciwko ZSRR.

Polska-Więc?
Zsrr-Chodzi mi Japonię , dała jakiś płyn Białoruś i teraz jest kobietą.
Polska-Mi się wydawalo że zawsze był kobietą.
Zsrr-eh... Poprostu wy nic nie pijcie obok niej , bo niechce narazie powiększania rodziny... Nadal nie wyobrażam sobie was razem w łóżku.

Czyli trzeba wybić płyn koło Japoni , zmienić płeć , urodzić dziecko i powiększyć rodzinę... No okej.

Rosja-Okej , mogę już wziąść Polske?
Zsrr-Nie , ja jeszcze z nim pogadam na cztery oczy , a ty idź.

Wyszłem z pokoju i zamknąłem drzwi , przyłożyłam ucho do drzwi i próbowałem coś usłyszeć.

Japonia-Ooo~ Rosja mam coś dla Ciebie.
Rosja-Hm... Co?
Japonia-Pepsi , chcesz?
Rosja-Nie...
Japonia-a wódkę , która dotykał Polska.
Rosja-Dawaj!

Wziąłem wódeczke i poszłem do pokoju , usiadłem na parapecie i otworzyłem butelkę. Pachniała inaczej , ale może dla tego że on ją trzymał... Wszystko możliwe. Wziąłem łyk , pyszne~

[1h później]

No co ja mogę powiedzieć , tym się upić Nie da haha. Wypiłam całe , a nic nie czuj...

Per.Polski

Usłyszałem hałas z pokoju Rosji , odrazu tam pobiegłem...

Polska-Co jest kurwa?!

Polska-Rosja ma cycki!

Zsrr przebiegł i spojrzał na Rosje.

Zsrr-Mówiłem , nie pić! A ty Polska , nawet nie zbliżaj się do niego... Niej.
Polska-Spróbuję... Ona jest taka słodka!~
Zsrr-A ty nie gej?
Polska-Jestem gejem , ale to Rosja... Mój Rosja.
Zsrr- Może go obudzimy czy coś.

Zacząłem delikatnie trząść nim... Nią - obudziła się i spojrzała na nas.

Rosja-O hej kocha... Co jest z moim głosem , jest taki piskliwy.
Zsrr-wypiłem coś od Japoni.
Rosja-Dała mi wódkę , która dotykał Polska.
Zsrr-Eh... Mam dosyć , idę stąd.

Zsrr wyszedł i trzasnął drzwiami.

Rosja-Zostaliśmy sami , może byśmy~

Rosja rzuciła mi się na szyje i pocałowała , gdy odkleiła się ode mnie to spojrzałem na nią mmm~

Rosja-Nie patrz mi się tam...
Polska-hmm... Co?! Ja? Ja patrzę na oczy.
Rosja-Ta , a teraz... Czekaj... Bo ja jeszcze nie ogarnąłem kim ja jestem?
Polska-Jesteś teraz kobietą...

Rosja wybiegł z pokoju , przebiegł po chwili i spojrzał na mnie.

Rosja-Jestem laską... Gdzie Japonia?
Japonia-Co?

Rosja rzucił się na Japonie , próbowałem je rozdzielić , ale nie udało mi się. Ostatecznie Zsrr je rozdzielił.

Zsrr-Japonio... Zamieniłas moich synów na Kobiety , chyba kara się należy.
Japonia-Spokojnie hehe , Białoruś na tylko 1rok , a Rosje na 1 dzień.
Polska-To dobrze.

Rosja spojrzał na mnie.

Polska-Nie że nie lubię cie w tej postaci hehe tylko wole Cię jako Chłopczyka... A nie Dziewote.
Rosja-Nie no Okej , tylko masz coś na twarzy.

"Na Wszystko Przyjdzie Czas" ›RusPol‹ | Zakończone |Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz