⚠Więc tu jest "Lemon" , czyli stosunek seksualny pomiędzy dwoma postaciami... Sama niewiem skąd wzięła się ta nazwa , ale do rzeczy. Jeśli nie ukończyłeś/aś 14 lat? Dajmy 12 lat to nie czytaj , jak masz mniej to i tak przeczytasz więc... Porostu jak nie lubisz nie czytaj , no chyba to wszystko. Ta cześć jest tylko z lemonem... Chyba stworze książkę z lemonami , bo kiedyś miałam... Ale została zgłoszona i usunięta. Pozdrawiam ludzi , którzy kojarzą tamtą książkę!~ ⚠
#Hehe!~
Same: Polska (Dominujący)
Uke:Ameryka (Uległy)⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆⬆
Per.USA
Upiłem Polske , chciałem to zrobić jak nie był pijany , ale może teraz będzie chciał.
Usa- Co powiesz na małe szaleństwo?
Polska-a JaKiE?Polska wstał z podłogi i położył się na łóżku , ja wstałem i pochylilem się nad nim delikatnie go pocałowałem.
Usa-No takie.
Polska wbił się w moje usta , dreszcz przeszedł po moim ciele.
Polska- jAsnE!~
Krzyknął Polska z swoim słodkim akcentem...
Usa-To poczekaj chwilkę , ja tylko powiem wegrą , żeby nie wchodził.
Wyszedłem z pokoju.
USA-Węgry?!
Węgry-Hm?
Usa-Byś mógł nie wchodzić do pokoju bez pukania?
Węgry-Jasne , ja dziś idę do Austri więc mnie nie będzie. Litwa idzie do Japoni więc dom pusty , powiedz Polsce , żeby nie kradł mi kompa.
Usa-Nie no spoo...
Polska-Ah~Usłyszałem jęk z pokoju , Węgry tylko spojrzał na mnie i wyszedł z domu.
Polska-eH nUDy~
Zamknąłem drzwi od pokoju i usiadłem na łóżku , spojrzałem w miejsce gdzie znajdował się Polska , ale go już tam nie było. Poczułem dlonie na plecach , Polska jeździł nimi wszedzie , a swoim językiem po mojej szyi.
Usa-Mrr~
Polska swoimi dłońmi zbliżał się do mojego krocza , gdy był koło moich spodni to wziął ręce i wybiegł z pokoju. Pobiegłem za nim , kiedy ja dobiegłem to Polska już wyszedł z łazienki. Polska spojrzał na mnie i się roześmiał , podszedł złapał mnie za nadgarstki i przygwozdził do ściany. Kolano włożył pomiędzy moje nogi i spojrzał mi w oczy. Zacząłem rozglądać się za czymś wygodnym do stosunku , zobaczyłem kanape.
Usa-Może pójdziemy na kanape?
Polska bez słowa poszedł w stronę kanapy , ale ostatecznie poszedł do kuchni. Ustałem obok niego i czekałem na rozwój wydarzeń , nie spodziewałem się , że Polska popchnie mnie na blat. Usiadłem i zacząłem zdejmować mu bluzkę , on szybko sobie zdjął i ukazał mi swoje ciało. Blizny zakrywały jego ciało , miał bardzo dobrze zbudowane ciało ulala!~ Polska zaczął zdejmować spodnie , ja również rozebrałem się do bokserek. Pocałowałem Polske , on odwzajemnił i włożył mi język do buzi , rękoma zaczął jeździł koło bokserek. Polska zdjął mi bokserki i zrobił mi malinke na brzuchu , malinkami schodził do mojego penisa , gdy był już na poziomie mojego członka to wziął go do buzi i zaczął lizać i ssać. Czułem mocne podniecenie i przyjemność , każde jego kolejne polizanie sprawiało mi ogromną przyjemność. Ja czułem że za chwilę dojdę chciałem mu o tym powiedzieć , ale nie zdążyłem. Polska połknął ciecz i mnie pocałował , zdjął sobie bokserki i przesunął się do mnie.
Usa- P-Polsko , czy ty d-domi...
Nie skończyłem zdania , bo Polska wszedł we mnie. Poczułem ból , przyjemność i szczęście , Polska zaczął się we mnie ruszać , wolałbym być ten na górze , ale cieszę się że jestem z nim. HaHa pytanie co pomyśli sobie Rosja , gdy będę nawym chłopakiem Polski hm...
Usa-Ah!~ S-Szy...b-bciej. Ah!~
Polska zaczął przyspieszać , złapałem się kątów blatu i spojrzałem na sufit , mój wzrok zaczął się delikatnie rozmazywać , a ciało oddałem Polsce. Krople potu pojawiły się na moim ciele , a ja czuję już ciepło na całym ciele. Polska zaczął zwalniać , jęknął głośno i doszedł , ja po chwili również. Zszedłem z blatu i usiadłem na kanapie , Polska runął na kanape i zaczął cicho chrapać... Zaniosłem go do pokoju i położyłem się koło niego.
⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐⭐
A tu takie cuś XD , lemonek króciutko , ale chyba nawet dobrze wyszedł... Sama niewiem hehe!~
CZYTASZ
"Na Wszystko Przyjdzie Czas" ›RusPol‹ | Zakończone |
Fanfiction❗Okładka nie moja ❗ › | Opis: | ‹ Polska i Rosja są najlepszymi przyjaciółmi, okropnie kochają swoje towarzystwo. Leczna drodze częstszego spotykania się ich stoi rodzina Rosji, ojciec Ruska mało co przepada za małym Polakiem. W całym zamieszaniu ok...