#14

1.4K 53 45
                                    

Per. Polska

Obudziłem się i leniwie otworzyłem oczy, Rosja tulił mój brzuch. Uśmiechnalem się miło i przyglądałem się jego twarzy. Rosja coś pomruczył i otworzył oczy.

Polska: Witaj~

Rosja się uśmiechną i odsunął od mojego brzucha, wstał i bez słowa wyszedł. Odrazu wstałem i rzuciłem gdzieś kołdrę, wyszedłem spokojnie z pokoju i poszedłem do kuchni. Otworzyłem lodowke i wyjąłem mleko, po chwili poczułem coś na pośladkach. Rosja podniósł mnie i położyć na blacie, wbił się w moje usta. Odwzajemniłem pocałunek i z szedłem z blatu, Rosja odrazu złapał moje nadgarstki i przygwozdzil mnie do ściany.

Polska: co ty taki agresywny...
Rosja: nie jestem agresywny kochanie~ *przybliża się do niego i całuje jego szyje* może byś chacial mhm?
Polska: nie dzięki *odsuwa się*
Rosja: zobaczysz, jak ty będziesz chacial to wtedy powiem nie *robi obrażona minę*
Polska: serio? Jak tak to proszę *podwija bluzkę* bierz mnie~ oh... Przeciez powiedziałem ze nie *śmieje się i idzie do łazienki*

Eh... To było wredne zagranie, jakby nie że nie chce tego zrobić z nim... Ale jakoś czuje ze lepiej by było zrobić to później, ale może lepiej teraz... Jakby eh~ wybiegłem a łazienki.

Rosja:Litwa dzwoniła, powiedziała że mamy przyjść do niej za godzinkę. Ślub bierze czy cuś.
Polska: ślub!~

Uśmiech automatycznie pojawił się na mojej twarzy , Licia bierze ślub! Odrazu wziąłem telefon i zadzwoniłem do niej.

#Litwa: Halo?
#Polska: z kim?
#Litwa: co z kim?
#Polska: no o ślub mi chodzi.
#Litws: aaa to ten... Z (ni wiem kogo tu dodać więc dajmy kurna Japan XD) Japonią...
#Polska: Japan?!
#litwa: T-Tak...

Rozłączyłem się i spojrzałem na Rosję z szokiem. Z Japan ślub... Z Japan... Japan...

Per. Litwa

Uh... Czy on jest zły? Rozłączył się bez przyczyn eh~ usiadłam na kanapie w domu Japoni i myślałam sobie. Ktoś zapukal do moich drzwi, odrazu wstałam i poszłam sprawdzić kto to. Otworzyłam drzwi i zobaczyłam Niemca, wpuściłam go do domu.

Niemcy: więc wszytsko zrobiłem *uśmiecha się i kładzie jakieś papiery na stole* sala i urząd jest gotowy na wszytsko.
Litwa: Dziękuję ci Niemcy *uśmiecha się do niego*
Niemcy: nie ma za co ,a i tu masz papiery o zapłacie , salach i wielu innych rzeczach *pokazuje na papiery , które wcześniej położył*
Litwa: Okej, zobaczę je potem *nadal ma uśmiech na twarzy*
Niemcy: w razie potrzeby dzwon, a ja lecę do pracy *szybko idzie do drzwi* miłego dnia *uśmiecha się i wybiega z domu*
Litwa: Dowidzenia~ *siada na krześle* *wzdycha*

Spojrzałam na papiery i zaczęłam je oglądać.

Per.Ameryka , USA

To nie może być prawda... Nie. Kurwa... Nie... Usiadłem na ziemi w łazience i spojrzałem na pewien test (tak on jest w ciąży xD) to nie jest prawda... N-Nie... To jest nie możliwe. Jestem facetem, wstałem i spojrzałem na lustro. Nie.... Przejechałem dłonią po swojej twarzy.

🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤🖤

Witam! Więc no, trochę krótki rodział, ale za to spróbuje dawać rozdziały co dzień UwU✨✨✨ i jako że mam teraz dużo czasu wolnego to mam pytanie jaka chcecie książkę? Bo tą też chce pisać , ale chce też kolejną. Może to być ship z innego fandomu lub nawet em... Normalne życie postaci np. Polski i będą tam wybory jakie mają być decyzje... Więc to wszytsko... Jakby dozobaczenia~






"Na Wszystko Przyjdzie Czas" ›RusPol‹ | Zakończone |Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz