#6

2.4K 85 231
                                    

Per.Narrator

Polska-Rosjo to chyba za szybko...
Rosja-Proszę~

Rosja delikatnie pocałował Polske , Polska odwzajemnił i przygwozdził Rosje do łóżka usiadł na nim okrakiem i wbił się w jego usta. Polska przeszedł pocałunkami do szyi i zaczął tam ssać i podgryzać skórę. Rosja nawet przez te zabawy Polski czuł podniecenie , a dreszcze przechodziły po nim z każdym nowym ruchem i doświadczeń. Rosja zaczął jeździć rękoma po ciele Polski , Polska robił malinki na odsłoniętych częściach ciała. Rosja zaczął ściągać bluzke Polski , a Polska włożył rękę do bokserek Rosji , Rosja odrazu jęknął i puścił koszulkę Polski.

Rosja-Mam tylko 2 części ubiory... Sukienke i bokserski.
Polska-Za chwilę będziesz mieć zero.

Rosja sie uśmiechnął , a Polska zdjął bokserki Rosji. Rosja zdjął szybko bluzkę Polsce i wbił się mu w usta.

Rosja-Nadal masz słodkie us...

Rosja nie dokończył bo do pokoju w szedł Zsrr , Rzesza i Niemcy. Polska szybko obrał swoją bluzke , a Rosja wstał , a sukienką zakrywal miejsce intymne.

Zsrr-Co tu się kurwa dzieje?!
Polska-Kto go wpuścił?!
Węgry-Ja , a c...

Węgry spojrzał na Rosje i Polskę.

Węgry-mogłeś mi powiedzieć , że będziecie się ten tego wtedy bym ich nie wpuścił.
Zsrr-Rosjo do domu!
Rosja-Nie.
Zsrr-Nie ma nie! Do domu!
Rosja-jestem ju...
Zsrr-Do domu!
Rosja-Nigdzie nie idę , zostaje z nim!

Zsrr złapał za dłoń Polskę i zaczął go ciągnąć , Polska się wyrywał.

Polska-Puszczaj to boli!
Rosja-Puść go!
Zsrr-Mam dosyć , nie ma być czegoś takiego , nie zgadzam się na ten związek! A ty Rosjo , do domu albo Polski już nie zobaczysz!

Polska miał łzy w oczach.

Rosja- I-Idę tylko dajcie mi się ubrać...

Zsrr pokiwał głową na tak i poszedł do salonu , po chwili Rosja przybiegl w normalnych rzeczach i spojrzał na Zsrr.

Rosja-Wypuść go.
Zsrr-wypuszczam go , macie 10 minut na pożegnanie i dowidzenia.

Zsrr wyszedł z domu , a reszta gdzieś poszła w salonie zostali tylko Rosja i Polska. Polska tulił się do Rosji miał łzy w oczach , Rosja też płakał nie widział co robić.

Rosja-Polsko , j-ja to załatwię.
Polska- Jak?
Rosja-zobaczysz , wszytsko zrobię.
Polska-obiecujesz mi?
Rosja-Tak...

Polska pocałował Rosje , Rosja nie wiedział co zrobić był bardzo zagubiony... Ale widział , że kocha tylko Polskę...

🌹❄🌹❄🌹❄🌹❄🌹❄🌹❄🌹❄🌹❄🌹❄🌹❄🌹❄

Przerwa od czytania książki...

Więc niewiem sama co tam się odwaliło , ale mam jeszcze małe info o książce z shipy "AmePol". Książka wyjdzie niedługo , bo czemu by nie.

❤Nie będę dalej przedłużała i zapraszam do dalszego czytania❤

❄🌹❄🌹❄🌹❄🌹❄🌹❄🌹❄🌹❄🌹❄🌹❄🌹❄🌹

Per.Polska

Rosja-Kocham Cię...

Rosja powiedział te słowa i odszedł , ja nadal stałam z łzami w oczach. Czego ja się spowiedziałem przecież ja nie zasłużyłem na "happy end" j-ja przecież tyle przeszłem... Czemu nie mogę mieć jebanego chłopaka? Czemu nie mogę mieć szczęścia? Tylko placz , płacz i płacz! Tylko to... T-Tylko.

"Na Wszystko Przyjdzie Czas" ›RusPol‹ | Zakończone |Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz