Per.Zsrr
Czemu on łapie zasady w imię zauroczenia , jestem pewien że Polska mu się znudzi... I dobrze niech cierpi , ale wracając do zakazów...
Per.Polska...
Otworzyłem powoli oczy , usiadłem na łóżku i zacząłem się rozciągać.
Rosja-Hej~ *łapie Polskę w talii*
Polska- No Hej... *wstaje i podchodzi do szafy*Zacząłem szukać rzeczy , nim się spostrzegłem Rosja stał za mną już ubrany.
Polska: Um... Byś mógł się przesunąć.
Rosja się nie odezwał , złapał mnie za nadgarstki i przygwoździł do szafy.
Polska: R-Rosj...
Nie skończyłem , bo Rosja wbił mi się w usta. Jego warki napoczatku były na ustach , ale potem jeździmy po mojej szyi. Wszystko było spoko do momenty...
Węgry: *Wbija do pokoju* Kupi... *widzi ich* E...
Polska: *odpycha Rosję* Eee... Hejka! Co zrobiłeś *Podchodzi do Węgier*
Węgry: Kupiłem wam domek... *Łapie Polskę za nadgarstkek i ciągnie gdzieś*Węgry mnie gdzieś prowadzi , nadal jestem w piżamie.
Polska: Daj mi się przebrać *Wyrywa swój nadgarstek z rąk Węgier i wbiega do toalety*
Szybko się ubrałem i wróciłem do Węgier , Rosja stał koło niego z zimnym wyrazem twarzy.
Polska: Coś się stało Rosja? *Pyta z uśmiechem*
Rosja: Można by po...Dalej nie usłyszałem , bo Węgry zaczął znów mnie ciągnąć. Biegniemy tak już 30 minut... Sam niewiem , ale nogi mnie już bolą.
Węgry: ło kurna... To jest dom *dyszy z zmęczenie* *rzuca kluczami w Polske*
Polska: *łapie klucze* Um... Co to za dom? Skąd ty masz ten dom?
Węgry: em... Nie wnikaj bier *Ucieka w głąb lasu*Spojrzałem na domek , nawet ładny. Plusem jest to , że jest w lesie i czuje się tak świeżo. Mówiąc sam domek wygląda ładnie , ma tarasik uuu~
Rosja: *podbiega* Zgubiłem was w połowie drogi... Gdzie Węgry?
Polska: Poszedł już *Podchodzi do drzwi i je otwiera*Uuu~ Jak tu ładnie... Zacząłem oglądać wnętrze domu , kocham kurwa Węgry za ten dom... Muszę mu podziękować potem...
Rosja: ładnie tu *Siada na kanapie*
Polska: No *Siada kolo Rosji*
Rosja: Hm... Co robimy?
Polska: Niewiem , może coś tu jest... Chodźmy oglądać piwnice i drugie piętro.Wstaliśmy z kanapy i poszliśmy oglądac resztę domu.
[TimeSkip]
Cały dom jest ładny i zadbany , ale zastanawia mnie fakt skąd on ma dom.
Rosja: Może pójdziemy gdzieś?
Polska: Możemy...Wstałem i skierowałem się do przed pokoju , ubrałem buty. Ja i Rosja wyszliśmy z domku i skierowaliśmy się w stronę miasta...
Rosja:Eh!~ Nadal nie mogę uwierzyć , że mam takiego aniołka jak ty...
Polska: *rumieni się* Weź mi tak n...Nie dokonczylem zdania , bo z krzaków wyskoczył Ameryka.
Rosja: Czego chcesz *warczy na Ame*
Ameryka: *Robi dziwne ruchy rękoma*
Polska: Co on r... *mdleje*...
Per. Rosja
Polska upadł bez władnie na ziemię , od razu zaaragowałem i podniosłem go.
Ameryka: To działa! *biegnie gdzieś*
Zacząłem sprawdzać czy Polska oddycha... Oddychał.
Rosja: Polska?... Polska!?
Nie reagował , zadzwoniłem na pogotowie...
[TimeSkip]
Pogotowie przyjechało , zajęło się nim. Aktualnie czekam pod salą...
Polska: *siada koło Rosji* Ale mnie łeb boli...
Rosja: I co? Coś mówili?
Polska: Straciłem tylko przytomność i chyba wszystko dobrze , a teraz mam iść rejestracji.Wstaliśmy i powoli poszliśmy w stronę rejestracji. Polska podszedł i zaczął rozmawiać z kobietą*
UwU>Time Skip< UwU
Polska: *leży* Nudyyyy...
Rosja: *podchodzi do Polski* Możemy coś porobić *lenny*
Polska: Możemy , ale zależy co... * Patrzy na Rosje*
Rosja: Coś na pewno *Kładzie rękę na brzuchu Polski*
Polska: R-Rosjo...
Rosja: *odkrywa kawałek ubrania i jeździ ręka*
Polska: R-Rosjo przestań...
Rosja: *bierze rękę* eh!~ *Kładzie się koło Polski*
Polska: K-Kiedy indziej... *Przytula Rosje*
Rosja: *uśmiecha się*Zmęczony jestem. Położyłem głowę na klatce piersiowej Polski , on mnie objął ręka. Wtuliłem się w niego i powoli zasypiałem...
Per.Polska
Rosja: *cicho chrapie*
Polska: *uśmiecha się i patrzy na Rosje*Położyłem głowę na jego i zamknąłem oczy , zacząłem myśleć o tym wszystkim po jakiejś godzinie zasnąłem...
🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰
*kicha* O Jezu... Nie było mnie 2 tygodnie chyba , jeszcze nigdy nie miałam takiej przerwy , ale wracając to... Spróbuję wstawiać cześniej rozdziały bo co 2 tygodnie to tak trochę słabo...
Sorka za ortografię i nie zrozumiałe momenty UwU
CZYTASZ
"Na Wszystko Przyjdzie Czas" ›RusPol‹ | Zakończone |
Fanfiction❗Okładka nie moja ❗ › | Opis: | ‹ Polska i Rosja są najlepszymi przyjaciółmi, okropnie kochają swoje towarzystwo. Leczna drodze częstszego spotykania się ich stoi rodzina Rosji, ojciec Ruska mało co przepada za małym Polakiem. W całym zamieszaniu ok...