Per.Polski
Otworzyłem oczy i poczułem chłód na ciele , gdzie kołdra? Zacząłem się rozglądać i zauważyłem , że jestem nagi...
USA-Część kochanie~
Polska- C-Co?Usa wygramolił się spod kołdry i mnie pocałował , delikatnie go odepchnełem.
Polska-Czemu nadzy? Czemu...
Zacząłem powoli łączyć fakty... Ale dupa mnie nie boli więc chyba nie hm...
USA-No kochaliśmy się.
Polska-Jak? Dupa mnie nie boli...
Usa-Ale mnie tak.Czekaj... Czekaj... Czekaj c-czy ja się z nim kochałem?! I zdradziłem kurwa Rosję! Wstałem i zacząłem się ubierać w jakieś rondomowe rzeczy , Usa wstał i popchnął na ścianę , położył rękę na moim puliczku i znów chciał pocałować. Nie pozwoliłem na pocałunek i uciekłem z pokoju , zacząłem rozglądać się po moim domu moje ubrania tam są i jego , w kuchni to nawet nie chcę mówić. Zacząłem zbierać ciuchy i sprzątać , wszystko zrobiłem w 10 minut. Wróciłem do pokoju i rzuciłem Usa rzeczy.
Polska-Ubieram się i na dół!
Podniosłem głos i poszedłem na kanape , usiadłem na niej i czekałem na USA. Muszę z nim to wyjaśnić... Usa przyszedł i usiadł na moich kolanach.
Polska- U-Usa , zejdź ze mnie.
Usa-No na chwilę chociaż.
Polska-Eh~ ja tu chce gadać o czyms ważnym.Usa wstał i usiadł 1 metr ode mnie , zrobił poważna minę.
Polska- Powiedz mi co się wczoraj działo , mało pamiętam tylko jakieś momenty i inne.
Usa-Więc się upileś iii~ zacząłeś... Co pamiętasz?
Polska- No Więc przeszedłem do domu i zobaczyłem Ciebie nago , ty się ubrałem i dałeś alkohol j-ja zacząłem go pić i wtedy tu powiedziałeś coś o zabawie , dalej mam urwanie i momenty naszego stosunku.Ameryka się przybliżył i położył swoje rękę na moim kolanie.
Polska-em...
Usa-Jakie momemty pamiętasz?~
Polska- N-No różne.
Usa-Opisz mi je.
Polska- C-Co? Nie!
Usa-To ja opiszę to co pamiętam.Usa położył głowę na moich kolanach i zaczął mówić...
[TimeSkip]
(Nadal Per.Polski)
Woo... Aż tak...
Usa-Kocham Cię~
Polska- J-Ja nie mogę , j-ja i Rosja...
USA-Eh , tylko ten Rosja! Co ty w nim widzisz , jebany alkoholik i jego rodzina zabiła twoją! Ale dam ci tą wolę i pamiętaj... Nie ważne ile czasu minie ja Cię kocham i zawsze tak będzie , jak się poklocicie to przyjdź jak będzie problem dzwoń. J-Jak będziecie mieli dziecko i się rozstaniecie to ja Cię przyjmę , pamiętaj...Usa wstał i poszedł w stronę drzwi wyjściowych , otworzył je i powtórzył słowo "pamiętaj" po tym wyszedł... Jest godzina 16:00 nie jest puźno , ale dziś spotykam się z Rosją... J-jak ja mam mu powiedzieć to , a może to zataje i nie powiem. O 1 w nocy obok drzewa wiśni...
[TimeSkip]
Jest 0:20 za chwilę wychodzę , stresuje się , ale powiem mu o tym... Albo nie... Po drodze pomyśle. Wyszedłem z domu , Węgry i Litwa są więc nie zamykam drzwi. Po 10 minutach byłem już obok drzewa i usiadłem na trawie , jak tu ładnie. Chodź było ciemno to widziałem piękne kwiaty i przyrodę.
Rosja-Hejka.
Odwrociłem się i zobaczyłem Rosje , odrazu wstałem i go przytuliłem...
CZYTASZ
"Na Wszystko Przyjdzie Czas" ›RusPol‹ | Zakończone |
Fanfiction❗Okładka nie moja ❗ › | Opis: | ‹ Polska i Rosja są najlepszymi przyjaciółmi, okropnie kochają swoje towarzystwo. Leczna drodze częstszego spotykania się ich stoi rodzina Rosji, ojciec Ruska mało co przepada za małym Polakiem. W całym zamieszaniu ok...